יום שבת, 31 בדצמבר 2011

אלעד שער - ענני

הזמר והיוצר אלעד שער משחרר סינגל חדש וקצבי בשם "ענני", מתוך אלבומו השלישי.זהו סינגל רביעי של אלעד, קדמו לו הסינגלים "למען שמך", "תודה" ו-"שרים לאבא בשמיים".
הורדה דרך f2h

בני פרידמן - מי שמאמין

בני פרידמן, מציג סינגל קאוור ללהיט של אייל גולן 'מי שמאמין'. בני השיק שני אלבומים האחד עם שירים חדשים ומקוריים והשני אלבום חתונות עם מיטב השירים.
לקראת אלבום חדש ומקורי שייצא בעוד כמה חודשים הקליט בני את השיר 'מי שמאמין' של הזמר אייל גולן. פרידמן התלהב מהלחן ומהמילים של השיר והחליט שהוא רוצה לבצע אותו. מה שבעצם מזכיר את הדוד אברהם פריד שהוציא לאחרונה כמות גדולה של קאוורים ישנים.
הורדה דרך f2h

יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

גיל עקיביוב ועובדיה חממה - עלה

"עלה" - שיר ראשון מתוך "הנוצה" פרויקט חדש משותף למוזיקאים עובדיה חממה וגיל עקיביוב.
הורדה דרך f2h

צודיק גרינוולד - גדלו

אנא עבדא, הסינגל הראשון של צודיק, כבר עושה שמות בפלייליסט החסידי בעולם. הלחן המבריק, העיבוד המוצלח ואיכות השירה של הזמיר עשו, מתברר, את שלהם. ההתעניינות המוגברת והמחמאות שזורמות מאז – מקדימים למעשה את מועד שחרור האלבום המתוכנן והוא יושק בע"ה, כבר בשבוע הבא.
גדלו, הולחן על ידי יוסי גרין, עובד על ידי שוע פריד והופק על ידי מפיק העל לוי כנס. השיר שמתחיל בצלילים גבוהים מזכיר למאזינים את שורשיו הברורים של היוצר - חזנות אופראית תוססת. אמור מעתה - גדלו הוא להיט חסידי אותנטי עם נגיעות חזנות.
הורדה דרך f2h

יום שישי, 23 בדצמבר 2011

סגיב כהן - הללו (Relectric Remix) - Final

קבלו רמיקס דאנס לשירו של הזמר סגיב כהן הללו מתוך האלבום "הללו" החדש שהוציא סגיב
הורדה דרך f2h

יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

אביחי פז גרינוולד ומוזוקי - באנו חושך לגרש

אביחי פז גרינוולד נמצא כבר שנים רבות בעולם המוסיקה בישראל. מסעו המוסיקלי המפעים כלל תחנות מרתקות כמו שירה באלבומיו הראשונים של אהרן רזאל, זכייה בתחרות להקות נוער עם להקת ניצוצות, הוצאת אלבום שירי חתונה מקוריים 'ישיש עלייך' ונגינה בארועים רבים כנגן מלווה לאמנים וכסולן להקת החתונות 'קומי אורי'.
חג החנוכה שמתקרב אלינו בצעדי ענק, בו ניצחו המכבים את היוונים הוא סיבה טובה להפקת שיר חדש ומרתק. מדובר בשיר המוכר באנו חושך לגרש עליו גדלו כמעט כולנו במסיבות החנוכה בגן, ומאז התקבע ברפרטואר הרשמי של שירי החנוכה בישראל. כעת, מקבל השיר תפנית מפתיעה: אביחי פז גרינוולד משתף פעולה לראשונה יחד עם הלהקה היוונית מוזוקי לביצוע מיוחד של השיר בעיבוד יווני, בהפקתו המוסיקלית של מאיר שטרית.
הורדה דרך f2h

יעקב מנשה - אז אגמור

לפני כחמש שנים הוציא יעקב מנשה סנונית ראשונה בשיר העונה לשם "אז אגמור"
ומאז הכותב המוכשר הזה לא מפסיק לייצר לנו להיטים
הנה השיר לכבוד חג החנוכה להורדה.
מילים ולחן: יעקב מנשה. עיבוד: אבי טל.
הורדה דרך f2h

יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

אמיר אליהו - מהשמים (רמיקס - אסף מטרי)

אסף מטרי משחרר לנו רמיקס דרבוקות מעולה וסוחף במיוחד לרחבת הריקודים לשיר 'מהשמים' של אמיר אליהו.
בלעדי ל'עולם הרמיקסים והסינגלים היהודיים'.
הורדה דרך f2h

יום שני, 19 בדצמבר 2011

יובל טייב - שמע ישראל

לקראת ימי החנוכה, מגיע לחנויות נס של ממש: יובל טייב עם האלבום הטוב ביותר שיצא בעשור האחרון, שמע ישראל.
שמע ישראל של יובל טייב, גדוש בלהיטים עכשוויים בקשת סגנונות מערביים עד לערביים ממש. אחד הלהיטים באלבום מגיע בשתי שפות: ליל הכלולות, מסתמן כלהיט חתונות מרגש, בשתי גרסאות בעברית ובערבית. האלבום מאפשר לאוהדיו של יובל טייב לשמוע סופסוף את הסינגלים שהפכו ללהיטים עם אחד, יום יבוא והללויה שמאיישים את רשימת הרצועות.
קבלו את שיר הנושא מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

עמי מימון ואודי דמארי - אבא

קשוט עצמך ואחר קשוט אחרים: כלומר, לפני דרישה מאחרים הנהג עצמך כראוי באותו עניין (בבא בתרא דף ס', ע"ב). לאחר שעמי מימון ביקש מזמרים רבים להקליט שיר לאבא, הוא הגיע למסקנה שאין מנוס מלעבור מעמדת המנחה אל עמדת הזמר.
אחרי בדיקה של רוב השירים היה חסר משהו מיוחד, שיר שידבר על בן שמגיע לגיל ההתבגרות ולפעמים מתחצף ולפעמים מדבר לא לעניין עם אבא.
מימון ביקש מרועי גולן לכתוב מילים ולחן על שיר שיתן את הנפח המתאים לילד טועה שחוזר בו מטעותו ומבקש מאבא סליחה. על העיבוד הופקד אודי דמארי שגם נטל את המיקרופון והצטרף לשירה.
הורדה דרך f2h

יוחאי בן אב''י - סתיו של תקווה

יוצר חדש מקורי ומפתיע יוצא לאוויר העולם. יוחאי בן אב"י, בן 34, ממושב בגליל התחתון. מוסיקאי יוצר שעוסק בהוראה ולומד מוסיקה בבית הספר 'מזמור' בגבעת וושינגטון.
השיר 'סתיו של תקווה' מחבר בין חום הקיץ לגשם החורפי ולפריחת האביב באמצעות התקווה שבסתיו. השיר נכתב לאחר מלחמת לבנון השנייה. הלחן הקָליט והעיבוד המיוחד, נותנים לשיר גוון מתוק, ומכינים את הדרך לשירים נוספים שיבואו בעקבותיו.
הורדה דרך f2h

מידד טסה - כל מה שאני

הזמר המוערך והאהוב מידד טסה חגג השבוע יום הולדת 18 ,סביב חגיגת היום הולדת וחג החנוכה משחרר סינגל קצבי ״ כל מה שאני ״ המעביר מסר שאין פחד ,צועד קדימה ויודע תמיד שאני איתך בורא עולם, !מילים ולחן :שרון אבילחק , עיבוד : דורון אלימלך

יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

נתנאל - תודה לאוהבים

הזמר הוותיק והאהוב נתנאל משחרר היום (18.12) שיר חדש בשם "תודה לאוהבים", אשר נכתב על ידי אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל, כמחווה של הכרת תודה לחיילי צה"ל ולמתנדבים הפועלים ימים כלילות למען החיילים.
הורדה דרך f2h

שי גבסו - נגמרו לנו השירים העצובים

לקראת אלבום חדש ורביעי של שי גבסו, בו הוא משתף פעולה עם המפיקים המעולים סאבו וקותי, האזינו לסינגל חדש וראשון מתוכו.
הורדה דרך f2h

שאול חיון - איתך אבא


שאול חיון זמר ענק חקיין ובדרן בעל שם עולמי שברקורד שלו למעלה מ30 תקליטורי שמע וצפיה . נענה בחיוב למבצע הענק של עמי מימון 'עמ"י מחבק את אבא' וגם הוא כמו המון אומנים מובילים בזאנר המיזרחי חסידי
שר שיר לכבוד אבא !

דביר שפיגל - לפיכך

אחרי שהוציא את הסינגל 'וביום השבת', ממשיך דביר שפיגל עם יצירת מופת נוספת, המבשרת על צליל חדש וחדשני בעולם המוסיקה והחזנות. השיר נקרא לפיכך על מילות תפילת השחר ובלחנו של ישראל שור.
הורדה דרך f2h

אמיר אליהו - אבא

הזמר אמיר אליהו לא נח לרגע. ״אבא״ - זה שמו של סינגל שני מתוך אלבום חדש ומקורי שהוא מוציא. עד כה, אמיר הוציא לא מעט אלבומים ועכשיו לקראת הערב הגדול שיוקדש לשירי אבא באולמי "לבונה" בבת-ים, הוא מציג סינגל נוסף.
הורדה דרך f2h

בנימין משה - אבא

בנימין משה זכה בשנה שעברה במקום הראשון בתחרות הג'ואיש סטאר, תחרות כוכב נולד היהודי, שם משתתפים שופטים מהשורה הראשונה כולל אברהם פריד.
כעת, הוא מצטרף בכל הכוח לשאר כוכבי הז'אנר ששרים שירים לאבא עם יצירת אומנות: שיר שקט ומדהים על אבא.
הורדה דרך f2h

איילת השחר - שיר לגשם ראשון

חברי להקת איילת השחר הינם מוסיקאים פעילים, המעורבים בפרוייקטים מוסיקליים שונים, והפקות מוסיקליות שאינם מתחום האירועים. מזה זמן רב, שהם מחפשים נקודות השקה בין עולם היצירה שלהם כמוסיקאים עצמאיים, לבין החברות המשותפת והעבודה יחד כתזמורת חתונות.
את השיר כתב והלחין בני שוורץ, גיטריסט הלהקה, באופן די ספונטני, בזמן שירד הגשם הראשון של השנה שעברה. עם הגעתו המחודשת של החורף, עלה הרעיון להוציאו כסינגל, והרי הוא מוגש לפניכם. הסולן בשיר הוא אלרון זבטני.
הורדה דרך f2h

יונתן שינפלד ועמירן דביר - Just Do It

לקראת חג החנוכה ובמקביל להשקת המחזמר "שירים ונפלאות" בו נוטל יונתן חלק בהשתתפות כוכבי הזמר. נער הפלא יונתן שינפלד לא נח לרגע ומוציא שני מוצרים חדשים השייכים לסדרת המופעים "יונתן שינפלד והפסנתר".
האחד "יונתן שינפלד והפסנתר" הדיסק! בוא הוא מארח את עמירן דביר, להקת הקינדרלעך ואיציק דדיה. השני דיסק DVD עם שירים שונים מתקליטור השמע בו הוא מארח את גד אלבד, אמן הכינור דניאל אהביאל ואיציק דדיה.
עם השקת המוצרים מוגש לכם סינגל "ג'סט דו איט" בגרסת הפסנתר ובדואט עם עמירן דביר. באי המחזמר "שירים ונפלאות" יזכו גם לראות את יונתן מבצע שיר או שניים במהלך ההצגה בגרסאות החדשות.
הורדה דרך f2h

נתנאל ישראל - אבא

גם הזמיר נתנאל ישראל עמל על שיר חדש לפרוייקט 'אבא'. להזכירכם שדר הרדיו עמי מימון ייזם את הפרוייקט המדובר ובו שרים מיטב האמנים שירים על אבא בלחנים שונים.
הלחן והמילים של יעקב מנשה, עיבוד יוסי ורסנו.
הורדה דרך f2h

יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

עמיר בניון - אם אשכחך אהובתי

"עץ על המים" האלבום העשירי של עמיר בניון ייצא בינואר הקרוב - ובינתיים אתם מקבלים האזנה בבכורה לסינגל השני מתוכו: "אם אשכחך אהובתי" המרמז, אולי, על הכוונה לירושלים.
לצד השירים שכתב בניון, יהיו באלבום הזה גם שירים שהלחין למילים שכתבה אשתו, מרים, בשיתוף פעולה מוזיקלי ראשון בינהם.
הורדה דרך f2h

יום שני, 12 בדצמבר 2011

ג'קי אליהו - אבא

פרוייקט אבא: כמצוות שדר הרדיו עמי מימון, טובי הזמרים מהז'אנר המזרחי עובדים בימים אלו על שירים המוקדשים לאבא.
הפעם עשה את זה הזמר ג'קי אליהו שמצטרף לפרוייקט הגדול כשיאו יהיה בחגיגה הגדולה באלומי לבונה בבת-ים.
מילים ולחן דוד זיגמן, עיבוד שי חייק.
הורדה דרך f2h

אלירן דרעי - אבא

אלירן דרעי בחור ישיבה מבוגרי ישיבת כסא רחמים.
עוד משחר ילדותו תמיד רצה לשמח את עם ישראל הן בדברי תורה והן בחזנות שירה ופיוט.
טובי השדרנים מרגישים שיש לו עתיד גדול בתחום המוסיקלי.
אלירן מופיע כבר שנתיים כחזן בבתי כנסת ובשבתות חתן.
לכבוד פרויקט אבא הוציא את "תודה לאבא" וכבר עובד על שיר חדש ובו יארח בדואט זמן ענק מהזנאר המזרחי.
אלירן ניחן בקול פיוטי מדהים וברוך השם מפתיע לטובה את כל שומעיו.
מילים ולחן: רועי גולן. עיבוד: אודי דמארי.
הורדה דרך f2h

שמואל הררי - אבא

עוד משחר ילדותו ניחן בכשרון מוסיקאלי בשירת הבקשות והפיוטים אשר קולו הערב הסתלסל בביהכ"נ.
כיום ב"ה אברך כולל גר באשדוד.
לפני כשנתיים הוציא את השיר 'רק האמונה' ואחרי זה 'מלב אל לב'
ועכשיו הוא ממשיך בצעדי ענק לקראת אלבומו הראשון.
"לאחר שהאזנתי לתוכנית הרדיו הפופולרית חידודון ועל בקשתו של עמי מימון להוציא שירים על אבא נפלה בליבי החלטה גדולה לשמח את אבא שלי וגם את המאזינים.ישבתי הלחנתי וב"ה לפניכם שירי אבא".
מילים: אלעזר חדד. לחן: שמואל הררי. העיבוד: אבי ז'נו.
הורדה דרך f2h

יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

יובל סלע - מעוז צור

יובל סלע ממשיך להוביל ולחדש בתחום הפיוט היהודי. לפני חודשים ספורים השיק את אלבום הבכורה 'ימים טובים' שלא מפסיק להכות גלים.
כעת לקראת חג החנוכה הבעל"ט משיק יובל סינגל חדש ומדליק על מילות הפיוט הידוע 'מעוז צור' אותו נהגו בכל קהילות ישראל לזמר אחרי הדלקת נרות חנוכה. הלחן החדש של יובל מוסיף נופך חדש למילים המרגשות, המספרות את ההיסטוריה המסעירה של העם היהודי; החל מיציאת מצרים, חורבן בית ראשון, גלות בבל- פורים ועוד לימי החשמונאים בימי בית שני – עם ניסי החנוכה כמובן.
השיר הוקלט באולפני קלמנטינה החדשים אשר בקיבוץ משמרות, עיבוד והפקה מוסיקאלית: ישראל כסיף, גיטרות: אסף גבעתי.
הורדה דרך f2h

יוני גנוט - לקראתך

אחרי עשור של פעילות במסגרת להקת 'בין השמשות' שהייתה מחלוצות הרוק הרוחני, והוכיחה כבר לפני 10 שנים שאפשר לשלב בין מוסיקת רוק איכותית לבין טקסטים אישיים בהשראת המקורות ,יוצא יוני גנוט (סולן להקת בין השמשות) לדרך חדשה.
בשנתיים האחרונות הוא מצא את בחירת ליבו , התחתן, הפך לאב והקליט את אלבום הסולו הראשון שלו.
השיר 'לקראתך' מתאר את הפלא במציאת אהבה לאו דווקא מהמקום המוכר והידוע, ומבטא את הבחירה הלא פשוטה בכלל לראות בהבדלים ובשוני בין שני בני הזוג: הזדמנות ש"מרימה אותי, מתקנת חולשותיי, מאירה את הדרך אל ביתי".
מילים ולחן : יוני גנוט.
הורדה דרך f2h

אלירן אלבז - אבא

הפרויקט של עמ"י מחבק את אבא צובר תאוצה לאחר שעמי מימון ביקש מהזמרים להקליט שירים לכבוד אבא
ועכשיו מגיע תור נגן הבוזוקי בין הטובים בארץ המנגן בתזמרות הגדולות אלירן דרעי .
אלירן מניח את הבוזוקי ופוצח בשירה אנרגטית לכבוד אבא.
עיבוד והפקה מוסיקלית: עמוס כהן. מילים ולחן: יעקב מנשה.
הורדה דרך f2h

יום שישי, 9 בדצמבר 2011

גיא יעקובי - קול ששון, מהרה

לחן - יעקב שוואקי, ביצוע - גיא יעקובי.
גיא יעקובי בביצוע חדיש ללהיט החסידי של יעקב שוואקי 'מהרה', מתוך אלבום הבכורה שלו 'זה האור' - בלעדי!
הורדה דרך f2h

ליפא שמעלצר - חתן דומה למלך (רמיקס - Dj מרדכי ארבל)

Dj מרדכי ארבל ברמיקס ל'חתן דומה למלך' של ליפא שמעלצר.
הורדה דרך f2h

אייל גולן - מנגינה (דאנס רמיקס - רידם הפקות)

עוד גרסת דאנס ל'מנגינה' של אייל גולן, בביצוע של רידם הפקות.
הורדה דרך f2h

יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

סגיב כהן וסמואל בלאכר - אם ננעלו (2 Dance Remix's)

קבלו 2 גרסאות רמיקס רשמיות של סמואל בלאכר ללהיט של סגיב כהן "אם ננעלו" מתוך אלבומו האחרון "הללו".
גרסת רדיו - הורדה דרך f2h
גרסת קלאב - הורדה דרך f2h

יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

אייל גולן - מנגינה (דאנס רמיקס רשמי - מאש ודרוב)

דאנס רמיקס רשמי וביצוע פשוט מטורף ל'מנגינה' של אייל גולן!
פשוט חובה להוריד!
הורדה דרך f2h

דודו אהרון - אמא יקרה (רמיקס - גולן אזולאי)

רמיקס מעולה וסוחף לשיר 'אמא יקרה' בעריכת גולן אזולאי, במיוחד לרחבת הריקודים.
הורדה דרך f2h

אייל ואורי טויטו - אבא היקר

אייל טויטו ואביו אורי טויטו הוציאו שיר על אבא שיר קיצבי ושמח במיוחד. שיר המאחד בין אבא לבן תוך הודאה לקב"ה.
הסוד הגדול בשיר הזה שהוא הוקלט עובד והופק תוך 4 ימים .והתוצאה המדהימה משאירה אותנו פעורי פה.
מילים: אייל טויטו & חיים דבש. עיבוד ולחן: דוד ביתן.
הורדה דרך f2h

צודיק גרינוולד - אנא עבדא

ימים ספורים לפני צאת אלבומו הדנדש, הזמר והחזן צוודיק גרינוולד משחרר שיר קיצבי אותו הלחין יוסי גרין ובעיבודו של שוע פריד 'אנא עבדא'.
העיבודים באלבום הם של משה לאופר, מונה רוזנבלום, שוע פריד, מנחם ברסטובסקי ורפאל ביטון.
רשימת המלחינים לא פחות מרשימה: תשעה לחנים באלבום הם של יוסי גרין, והשאר של מונה רוזנבלום, אלי לאופר ופינקי וובר.
הורדה דרך f2h

יום שני, 5 בדצמבר 2011

סט להיטים 2011 (Dj רועי הרוש)

Dj רועי הרוש יוצא עם שחרור מפוצץ של סט להיטים 2011 עם כל השירים הכי חמים לרחבת הריקודים.
הורדה דרך f2h

חיים בר - אבא

הזמר חיים בר לא שוקד על שמריו והוא מוציא לנו שיר קצבי ומרענן על אבא .את המילים כתבה קטרין ברכה .הלחן והעיבוד - יוני קיסר .הפרוייקט אבא תפס תאוצה מדהימה לאחר ששדר הרדיו הפופולרי עמי מימון ביקש מהזמרים שירים לכבוד אבא "המון שירים ולחנים נכתבו על אמא .עכשיו תור אבא "כל כוכבי הזמר המיזרחי והחסידי הקליטו ומקליטים ובס"ד במוצ"ש חנוכה באולמי לבונה בבת ים יתקיים הערב הגדול לכבוד האבות היקרים שממתים את עצמם באוהלה של תורה
הורדה דרך f2h

גד אלבז - אם יהודית

לפני כשנה הקליט הזמר גד אלבז שיר בהזמנה אישית בשם אם יהודית והוקלט במקור כשיר מתנת יום הולדת Forever Young השייך במקור ל jay-z
השיר עבר שינוי מילים קוסמטי המותאם לרוח הדת.
הורדה דרך f2h

יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

אקסום - Pitom Banu (Ido B & Zooki) remix (t&t)

רמיקס דאנס קיצבי להרכב אקסום בגירסה מחשמלת ביותר
הורדה דרך f2h

אוהד מושקוביץ ואיציק דדיה - קול ששון (Dance Remix - Dj Yinon Mordichai)

די ג'יי ינון מרדכי חוזר אלינו עם רמיקס לשירם של אוהד מושקוביץ איציק דדיה - קול ששון בסיגנון דאנס קיצבי קליל.
הורדה דרך f2h