יום שישי, 31 באוגוסט 2012

יובל טייב - נחמוני

הזמר הוותיק והמוערך יובל טייב מחדש את הקלאסיקה "נחמוני" במלא עוצמת הרגש והנשמה, בהפקה מוזיקלית מושקעת ויוצאת דופן של המעבד דוד ביתן המוכשר, בשילוב כנרים ונגנים מטורקיה.
השיר 'נחמוני' בוצע במקור לפני 15 שנה ע"י משה בן מור, למילים של מיקי אפל ובלחן של עופר לב. בערבי הנוסטלגיה מרבים לבצע אותו.
הורדה דרך f2h

אבירם ג'רפי ואלעד שער - מחרוזת נגנו לי שיר

אבירם ג'רפי מנהלו של הזמר אלעד שער החליט בעידוד חבריו להפוך לזמר של ממש. קבלו סנונית ראשונה מהאלבום החדש שיוציא בקרוב בשיתוף פעולה עם שער אותה כבר הכתירו בתכניות רדיו שונות כ"הדבר הבא במוזיקה המזרחית".
הורדה דרך f2h

גד ליאור - עוקד והנעקד והמזבח

בעיצומו של חודש הרחמים והסליחות, משחרר גד ליאור מתוך אלבומו האחרון, ביצוע מרטיט ומיוחד לפיוט עוקד הנעקד והמזבח, המספר כמובן את סיפור עקדת יצחק. הלחן העוצמתי של ליאור נותן פירוש חדש למילות הפיוט הידוע, כשהוא חותם את השיר עם בית מקורי וחדש מפרי עטו.
לחן וביצוע: גד ליאור. עיבוד והפקה מוסיקלית: שמוליק דניאל.
הורדה דרך f2h

יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

דוד טויטו - מלך

בכל יום מתגלות תגליות חדשות בעולם המוזיקה הדתית, אבל לא כאלה תגליות...
דוד טויטו בכיוון לאלבום בכורה ראשון, שעשוי לעשות הרבה שמח, מוציא את הסינגל הראשון ומקדיש אותו לבורא עולם.
הורדה דרך f2h

אבי בן ישראל - כי אשמרה שבת

סינגל נוסף מתוך הפרויקט של חברת קוקה קולה עם מיטב הזמרים בשירי שבת, 'כי אשמרה שבת' - בביצוע אבי בן ישראל.
הורדה דרך f2h

חיים נתנאל - בחור בישיבה

חיים נתנאל יוצא בסינגל חדש "בחור בישיבה" חיים נתנאל הוא בחור בן 20, לומד בישיבה את רוב זמנו מקדיש ללימוד התורה ומידיי פעם יוצא להופיע בערבים בחתונות ובאירועים שונים ברחבי הארץ חיים כבר הספיק להופיע בעשרות אירועים גדולים בניהם איצטדיון וסרמיל באר שבע פעמיים עובד בימים אלה על אלבום הבכורה שלו חיים מבטיח לנו שהוא מוציא בעוד שלוש שבועות את הסיגל השני .
הורדה דרך f2h

יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

גד אלבז - לשמור על התקווה

אחרי "הסיפור של הלב" שזכה להצלחה גדולה ברדיו ולביקורות מצוינות והיווה סנונית ראשונה לקראת האלבום החדש של גד אלבז, הוא משחרר כעת סינגל שני וקליפ מרגש במיוחד – "לשמור על התקווה".
השיר עם הרבה אמונה ואופטימיות בדיוק לתקופת החגים, הופק ע"י אורי אבני ונכתב והולחן ע"י נועם חורב ותומר הדדי.
השירים באלבום החדש שקרב ובא נבחרו בקפידה והכל נעשה עם המפיקים, הכותבים והמלחינים הטובים ביותר. בעז"ה האלבום החדש יוסיף צבע ורענון בעולם המוזיקה, בהפקה שמחברת בין מזרח למערב.
הורדה דרך f2h

חיים ישראל - יש (רמיקס חזי משה)

רמיקס חפלה של היוצר חזי משה לשירו של הזמר חיים ישראל - יש.


יום שני, 27 באוגוסט 2012

איציק דדיה ודניאל אהביאל - רבי נחמן

תוך כדי סיבוב הופעות קיץ של הזמר איציק דדיה, החליט איציק להקליט שיר לכבודו של ר׳ נחמן מברסלב, לקראת נסיעתו הראשונה לאומן השנה!
להקלטת השיר צירף אליו איציק דדיה את אמן הכינור הבינלאומי דניאל אהביאל המשתייך לחסידות ברסלב.
השיר הוקלט לזיכוי וחיזוק הרבים וניתן להעתיק ולהפיץ ללא נטילת רשות!
מילים: אלי כהן ודודי אינהורן. לחן: בני בשן. עיבוד: שלמה ברונר.
הורדה דרך f2h

ידן כהן - ונלך ביחד

ידן כהן יוצא עם אלבום בשם '22 שניות'.
בין מגוון השירים באלבום ניתן למצוא את השיר 'ונלך ביחד' על מסעו של אלקנה, אביו של שמואל הנביא, המפיח רוח חדשה בעם כשעולה לרגל, לבית ה' שבשילה.
לחן: ידן כהן. עיבוד: ערן קליין.
הורדה דרך f2h

יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

עמיר בניון - היום הזה

הזמר והיוצר עמיר בניון הוציא את השיר "היום הזה", המדבר במפורש על חתונה. בניון כתב והלחין את השיר, ועיבד עם אלדד ציטרין. הוא שר אותו בליווי פסנתר בלבד.
מקורבים לבניון אומרים כי הוא לא מופיע בחתונות באופן עקרוני, למרות לחצים שמופעלים עליו על ידי מעריצים. כדי לרצות את הקהל הלוחץ החליט בניון לשחרר שיר חתונה.
הורדה דרך f2h

בריו חקשור - מלך יושב

בין אלבום הבכורה לאלבום "בריו 2", הזמר והמלחין בריו חקשור מפתיע לקראת הימים הנוראים עם פרוייקט מיוחד בשם "אנעים זמירות", הכולל 18 שירים, רובם ישנים ואהובים בניחוח של פעם, ושלושה שירים חדשים בלחניו של בריו.
לפני כמה ימים שב בריו חקשור אל ספסל הלימודים לזמן אלול בישיבת "תורה ודעת" שבניו יורק שם הוא לומד בשנים האחרונות, כשהוא מתכונן להקדיש את רוב הזמן בחודש זה לתורה ולתפילה, ואת עיסוקיו המוסיקלים הוא ישמור לשעות שבין הסדרים ולאחריהם.
רגע לפני חזרתו לישיבה סיים בריו את "אנעים זמירות", פרוייקט עליו הוא עמל בשלוש השנים האחרונות, מוגש לפניכם השיר "מלך יושב", אותו הלחין לפני כמה שנים בשעת לילה מאוחרת על שפת הים בנתניה עיר הולדתו, כששב מסליחות בבית הכנסת הגדול בעיר.
השירים באלבום מלווים בפסנתר, כשעל רקע השירה נשמעים גם קולות הליווי אותם ביצע בריו בעצמו בקולו הייחודי.
הורדה דרך f2h

יוסף חיים שוואקי - י"ג מידות

בשבוע הקרוב יושק אלבום חדש ומיוחד "בתפילה לימים נוראים" בהגשת המעבד מיכאל טפלינסקי. זהו אלבומו השני של מיכאל וכשמו, הוא מקבץ בתוכו שירים לימים נוראים.
באלבום משתתפים גדולי הזמר החסידי ובתוכם: יוסף חיים שוואקי, גלעד פוטולסקי, אפרים מנדלסון, שמוליק ליסטוונד, בערל צוקר, אביגדור פלמן, ישראל שטרן, מקהלת ידידים ומקהלת פרחי שירה חדשה.
הנה השיר 'י"ג מידות' בביצוע יוסף חיים שוואקי, מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

גיל עקיביוב ועובדיה חממה - שנה חדשה

שנה חדשה – שיר חמישי מתוך "הנוצה" פרויקט חדש משותף למוזיקאים עובדיה חממה וגיל עקיביוב. שיר שכולו בסימן ההזדמנות החדשה של השנה החדשה המתרגשת עלינו לטובה. "עוד סיבוב השלימו גלגלי הזמן, הכל נסלח הכל נמחק עכשיו זה דף לבן. איזו מתנה זו להתחיל מהתחלה, מהשמים הגדולים נזרק עוד חבל הצלה. נפלאות הזמן… נפלאות הזמן…"
עקיביוב הוא המנהל המוזיקלי של הופעותיו של חממה, בהן שרים השניים מיצירתם המשותפת. כך הבשיל באופן טבעי הרעיון לפרויקט משותף שכל כולו טקסטים מקוריים של חממה עם לחנים ושירה של השניים (יחד ולחוד). פרויקט "הנוצה" צפוי לצאת לאור במהלך הסתיו הקרוב.
הורדה דרך f2h

נוי לביא - הזמן קצר חולף

נוי לביא אמן-יוצר בן 28 מרחובות, ניחן בכישרון מוסיקלי. הוא מנגן על קלידים ומופיע באירועים משפחתיים.המחמאות שהגיעו מאנשי מקצוע ומקהל ששמע אותו והחלום הגדול שטמון בו מילדות, גרמו לו להיכנס לאולפן ההקלטות ולהקליט את אלבום הבכורה שלו.אלבום איכותי, שכבר מעורר עניין בקרב שומעיו באולפן בשל קולו החם והמיוחד של נוי והשירים המוקלטים בו.
"הזמן קצר חולף" הוא סינגל מהאלבום. זהו להיט קצבי במקצב אוריינטלי,שסוחף לרחבות הריקודים.
מילים: נוי לביא. לחן: ארלט ספדיה. עיבוד והפקה מוזיקלית: תומר עג'ם.
הורדה דרך f2h

יום שישי, 24 באוגוסט 2012

יניב בן משיח - יש חתונה (רמיקס DJ ארז גלילה)

רמיקס חתונה ענק של היוצר המוכשר ארז גלילה והפעם לשירו של יניב בן משיח יש חתונה.
רמיקס סוחף במיוחד לאירועים!
הורדה דרך f2h

יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

ישי ריבו - תוכו רצוף אהבה

ישי החל לכתוב ולהלחין בגיל 14. היום תשע שנים אחרי(23), יוצא סינגל הביכורים שלו מתוך אלבום בכורה שייצא בחודשים הקרובים. האלבום, אשר זכה במענק קרן העידוד של אקו"ם הוא פרי מפגש בין ישי לטלי כ"ץ, איש המאסטרינג, אשר זיהה את הפוטנציאל והחליט לקחת את ישי תחת חסותו בניהול אישי ואמנותי.
ישי נולד בצרפת ובגיל 8 עלתה משפחתו ארצה. הוא הספיק ללמוד בבית ספר ממלכתי דתי,תלמוד תורה וישיבות, התחתן (כבר אבא) וכיום משרת בצה"ל. באלבום הבכורה 12 שירים אותם כתב והלחין ישי והפיק מוסיקלית נדב ביטון.
מילות השיר מתאימות במיוחד לימים אלה של חודש אלול: "תוכו רצוף אהבה, רצוף אהבה. ביתו צפוף לרווחה, צפוף לרווחה. ממציא לנו מחילה,לא רק בשעת הנעילה, לך דומיה תהילה".
הורדה דרך f2h

ציון יעקובי - אנא עננו

ציון יעקובי (28) הוא זמר צעיר ומוכשר המתגורר בראשון לציון. עוד משחר נעוריו ינק מאביו המשמש כחזן בביהכ"נ המקומי בעיר וכבר בגיל צעיר מאד השתלב כחלק ממקהלת ילדי בית הכנסת. בגיל 14 הצליח לשמש כחזן מן המניין תוך שהוא מעורר התפעלות רבה בקרב המתפללים, יחד עם זאת נעזר רבות בהדרכתו של האח הזמר אורן יעקובי, שכדי להיות זמר מן השורה צריך יגיעת התורה ואכן ציון למד בישיבת אהל משה בבני ברק.
כיום כשהוא ברוך השם נשוי + 3 בנות, ציון משחרר סינגל ראשון שהוא יצירת אומנות של ממש: שיר המיועד לחודש הרחמים והסליחות, המעורר ערגה לקב"ה- "מן המיצר קראתי בסליחות אתוודה".
מילים: ציון יעקובי, מקורות. לחן: יווני. עיבוד: אודי דמארי .
הורדה דרך f2h

רונן שטרן - ילד

"ילד", סינגל ראשון מתוך אלבום חדש של הזמר והיוצר רונן שטרן.
האלבום יכלול 10 שירים פרי עטו של שטרן בהפקתו של לני בן-בשט.
באלבומו משלב שטרן בין מוסיקה יהודית לאפריקאית, בין מוסיקה אלקטרונית לערבית, בין רוק אגרסיבי למוסיקה יוונית, בין רגאיי לטראנס.
מילים ולחן: רונן שטרן.
גרסת רדיו - הורדה דרך f2h
גרסת אלבום - הורדה דרך f2h

יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

הזמיר - רבי נחמן 2012 (דאנס רמיקס - Dj Yinon Mordechay)

ראש השנה בפתח ורובנו כבר עם כרטיס טיסה לאומן, אז כדי שלא יהיה משעמם מדי Dj ינון מרדכי מפנק אתכם בדאנס מפרק ללהיט 'רבי נחמן' של הזמיר.
הורדה דרך f2h

בני אלבז ואריק סיני - בין החומות

אחרי שלל הדואטים שיצאו השנה במוזיקה הישראלית, הנה מגיע דואט נוסף, ואף אחד היפים שבהם. הזמרים בני אלבז ואריק סיני, שהכירו בתוכנית "היכל התהילה" בערוץ 24, מוציאים את הדואט "בין החומות".
השיר מחבר את שניהם, עם מילים שחיבר אלבז לפי לחן עממי. לעיבוד המשתפך ולהפקה מרובת הכינורות אחראי ציקי זנתי. לדברי אלבז נכתב השיר כדי לקרב שני עולמות שונים, בהשראת החברות עם סיני שנרקמה בצילומי התוכנית.
המסר לפי אלבז הוא לא לשפוט אדם על פי השתייכותו למגזר או מגדר אלא על פי אישיותו. אלבז וסיני מציינים כי הפכו מ"יריבים" בעלי דעות שונות ומנוגדות לחברים קרובים שמקבלים זה את זה.
הורדה דרך f2h

שיר לוי - בורח מהכל

שיר לוי מוציא את השיר "בורח מהכל", בו הוא מספר על התבגרותו. מי שחסר לו בילדותו על פי השיר הכמו תיעודי הוא אביו, ישי לוי. לוי הבן שר: "כשאבא לא היה יכול לדבר איתי, הייתי אז שומר הכל... איך הייתי מסתגר בורח מהכל".
הורדה דרך f2h

אהוד בנאי - נגעת בצמרות העצים

הזמר הוותיק אהוד בנאי מחדש את "נגעת בצמרות העצים" ו"עגל הזהב", יחד עם רביעיית כלי מיתר והמוזיקאי עמי רייס, מתוך אלבום חדש שיכלול 20 שירים ישנים בעיבודים חדשים.
הורדה דרך f2h

אהוד בנאי - עגל הזהב

הזמר הוותיק אהוד בנאי מחדש את "נגעת בצמרות העצים" ו"עגל הזהב", יחד עם רביעיית כלי מיתר והמוזיקאי עמי רייס, מתוך אלבום חדש שיכלול 20 שירים ישנים בעיבודים חדשים.
הורדה דרך f2h

אלנתן שלום - אמונה

אלנתן שלום מוזיקאי, זמר, נגן ויוצר (singer songwriter).
אלבום הבכורה הינו אלבום רוק משובח בניחוח אתני, עליו החל לעבוד לפני כשלוש שנים בשיתוף עם המפיק המוזיקלי גל פדה.האלבום נמצא בימים אלו בשלבי סיום ועתיד לצאת במהלך השנה הבאה."אמונה" הינו טעימה ראשונה מתוכו.
מילים ולחן: אלנתן שלום. עיבוד והפקה: גל פדה.
הורדה דרך f2h

להקת שיר חדש - יהי רצון

כבר חצי עשור שלהקת 'שיר חדש', להקת בוגרי הישיבה הגבוהה בבית אל, מרקידה בשמחות ואירועים.
הסינגל הראשון יהי רצון הולחן ע"י גיטריסט ומעבד הלהקה, אלישע בירנבאום. המילים מתוך תפילת השלה הקדוש "יהי רצון מלפניך ה' אלוקינו ואלוקי אבותינו שלא תעלה קנאת אדם עלי ולא קנאתי על אחרים שלא אכעס היום ושלא אכעיסך ותצילני מיצר הרע ותן בליבי הכנעה וענווה".
מילים: מתוך תפילת השל"ה הקדוש. לחן: אלישע בירנבאום.
הורדה דרך f2h

אוהד עוזרי - בתפילה

אוהד עוזרי, זמר מזרחי עם נגיעות קוליות של זמר ישראלי, חוזר אלינו עם סינגל חדש לקראת אלבום אולפן שני. את הסינגל 'בתפילה' כתב איציק בן דהן, ללחן של עופר לב ולעיבוד הנעים והקלאסי של נדב ביטון.
את כברת הדרך אוהד עשה לפני כשמונה שנים עם האלבום הבכורה 'לשנות סדרי עולם' לפני כ-7 שנים, מתוכו בלטו השירים 'קרן אור' ו'כולם רוצים להאמין'. עכשיו הוא חוזר אל המקום הטבעי שלו – המוזיקה, הפעם כדי להישאר.
הורדה דרך f2h

אביחי פז גרינוולד - בן אדם

אביחי פז גרינוולד זמר ויוצר הנמצא כבר שנים רבות בעולם המוסיקה בישראל. אלבומו האחרון, האישי והנוגע "לצאת אל העולם" ראה אור לפני כשנה, בו ארח את הזמר יהודה סעדו לדואט מרשים בשיר הנושא של האלבום.
אביחי משלב בין העולם היצירתי, האישי לבין העולם הטיפולי בו הוא עובד כמטפל במוזיקה עם בני נוער. השימוש במוזיקה כפתח של אור לאחרים מאפשר ליצירה האישית שלו לגעת ולרגש.
השיר "בן אדם" הוא סנונית ראשונה מהאלבום החדש שבדרך. "התחלה חדשה..כמה ציפיות, כמה רצונות. השיר התעורר אצלי כשחשבתי על השנה החדשה. הוא מספר על הדיאלוג הפנימי של האדם עם עצמו. ניסיתי לתת ביטוי לתחושה הכי בסיסית שלנו להשתנות, להתעורר, לנער מעל עצמינו את אבק החיים לקחת נשימה ארוכה ולהתחיל מחדש.."
הורדה דרך f2h

משנה במנגינה - עשה רצונו

חברת 'אנעים זמירות הפקות' מוציאה את האלבום 'משנה במנגינה' על פרקי אבות פרק ב'. חמש שנים לאחר שיצא פרק א' הפיקו אבי סנדיק וזיו שפיר את פרק ב'.
באלבום 18 שירים על פי המשניות, חלק מהשירים הם חיבור של שתי משניות. כל הלחנים מקוריים, את רובם הלחין זיו שפיר ואת חלקם אבי סנדיק, לחן אחד נוסף של איתי סנדיק, שהופיע כילד באלבום הקודם. העיבודים נעשו ע"י שחר ימפולסקי מוסיקאי מוכשר שעובד עם זמרים ישראלים ידועים.
שרים באלבום אבי סנדיק וזיו שפיר יחד עם איתי סנדיק והילדים נאור כהן ונתנאל רוזנברג. מטרת הדיסק להכיר את פרקי אבות דרך שירה מעניינת ומגוונת.
סינגל מתוך האלבום נקרא 'עשה רצונו'.
הורדה דרך f2h

יום שבת, 18 באוגוסט 2012

ענקי הזמר החסידי - שבת קודש

בתום תקופת הצבעות של אלפי מדרגים, ובחירה של ועדת מומחים מוסיקליים. יצא "קול השבת" - אוסף ראשוני מסוגו בעולם המאגד בתוכו את מיטב שירי השבת הנבחרים מכל הזמנים.
האוסף הינו יוזמה ברוכה של חברת "קוקה-קולה", במסגרת פעילות מוסיקלית מהפכנית וראשונית בעולם. שהיוותה חוויה מרגשת ומענגת לכל חובבי המוסיקה החסידית. בה הצרכנים בחרו את שירי השבת האהובים עליהם, לצד שירי שבת נוספים שנבחרו על ידי ועדת מומחים מוסיקליים.
"שבת קודש" שזכה לביצוע חד-פעמי ומרגש של עשרים וארבעה זמרים מהארץ ומהעולם, - דודי קאליש, גלעד פוטולסקי, אפרים מנדלסון, אריה ברונר, שלמה ברונר, משה רוזנברג, יענקי רובין, דב הלר, שמואל יונה, יהודה דים, אבי בן ישראל, יהודה שוקרון, אודי אולמן, איתמר הומינר, קובי גרינבוים, יוני ברגר, רולי דיקמן, שחר רדה, מנחם טוקר, ברי וועבר, בריו חקשור, שרולי גינסבערג, יוני שלמה, יומי רוזנבאום, מה שהופך אותו לאוסף בלתי נשכח, ולנכס מוסיקלי בכל בית יהודי.
הורדה דרך f2h

יום שישי, 17 באוגוסט 2012

נפתלי כלפה וגד אלבז - החזירנו

נפתלי כלפה מארח את גד אלבז בשיר מיוחד לחודש אלול – "החזירנו בתשובה שלמה לפניך".
אחרי ההצלחה והחשיפה הרבה שקיבל הקליפ לסינגל הראשון "ציון" עם
שלמה כ"ץ, כעת רואה אור סינגל שני מתוך פרוייקט חדש ומיוחד.
ההפקה המוסיקלית הראשונה שלו היתה שיתוף פעולה עם האחים פיאמנטה באלבום משותף
"יהיו לרצון". כעת עובד על פרויקט חדש ומושקע ומארח את גד אלבז, שלמה כ"ץ, הראפר
שיין, ויוסי פיאמנטה.

אריאל זילבר - הקרב על סולטן יעקב

אבי האופט, לוחם בקרב סולטן יעקב, בחר להנציח את הקרב הקשה ההוא מלפני שלושים שנה, ולהביע את תקוותו לשובם של חבריו הנעדרים בשיר שכתב והלחין. אריאל זילבר עיבד וביצע את השיר.

יהודה שוקרון - קול ששון

לאחר 15 שנה בשימוש מדי יום במיקרופון, מעל במות ובשידורי הרדיו, יהודה שוקרון יעלה על הבמה בכובע חדש - כזמר עם שיר חדש. הסינגל החדש של יהודה שוקרון, "קול ששון", הולך לכבוש את החופות היהודיות עם העיבוד של יניב בלאס, את מילות השיר כתב שוקרון עצמו.

יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

עמיר בניון - ביום אחרון

הזמר והיוצר המוערך עמיר בניון משחרר שיר חדש בשם "ביום אחרון" לכבוד חודש הרחמים והסליחות הבא עלינו לטובה ביום ראשון הקרוב.
עמיר בניון ידוע כאמן שמקפיד לקיים קשר הדוק בין המוזיקה שלו לדת היהודית בשנים האחרונות.
עכשיו לקראת ראש חודש אלול המסמן את תחילתו של חודש בו העם היהודי מצווה לערוך חשבון נפש בינו לבין בורא עולם, מוציא בניון שיר חדש בשם "ביום אחרון".
את השיר, העוסק בהתחבטויות פנימיות של האדם ובקריאה להתעוררות דתית, כתב והלחין הזמר האהוב.
הורדה דרך f2h

עזרא שמש - בשעה טובה

עזרא שמש בסינגל חדש ומקפיץ 'בשעה טובה'.
הורדה דרך f2h

תומר צימרמן - שומר עלי

תומר צימרמן, שחקן נבחרת ישראל בטניס לשעבר, החליט לעזוב הכל ולהתמקד במוזיקה. בואו לשמוע את שיר הבכורה שלו "שומר עליי", מאלבום שהפיק גם לואי להב.
הורדה דרך f2h

יאיר פלד - ניצוצות של אור

יאיר פלד הוא אמן וידאו ואנימציה וכן מאייר (לאטמה, ערוץ מאיר, ערוץ 7) וזהו לו העיסוק העיקרי. לפני כ7 שנים הכיר את הזמר יהודה גלאנץ ומאז הם נהיו חברים טובים כאשר יהודה רותם מכישרונו ומניסיונו לעבד ואף לנגן באלבום, שצבר שנים של עשייה בעקבות שיתוף פעולה יצירתי בין השתיים בפרויקטים שונים ומגוונים של מוזיקה ווידאו קליפים.
השיר "ניצוצות של אור" תפס אותי באמצע שמירה במילואים 4 שעות של דיבור מעומק הלב ובמהלכה קרה לי נס קטן אבל ההרגשה הייתה גדולה. הרגשה 'שיש עם מי לדבר' יש מי ששומע ויש מי שמקשיב, דיבור שהצלחתי להגיע אליו פעמים ספורות מאוד מאז אותו מקרה והשיר הזה הוא מה שנשאר מאותה שמירה ברמת הגולן אי שם בחורף בעמדה חורפית ובערפל כבד" – מספר יאיר על השיר החדש.
זהו סינגל שני של יאיר מתוך האלבום שעתיד לצאת בקרוב ממש, לאחר שהוציא את השיר "גבוה" שנכתב ליום השנה לזכרו של חברו הרב אודי פוגל הי"ד שנרצח יחד עם משפחתו בישוב איתמר.
ניצוצות של אור. מילים ולחן: יאיר פלד. עיבוד: יהודה גלאנץ.
הורדה דרך f2h

יהודה גרין, יומי לעווי וריבי שוועבל - שעשועי

אלי שוועבל, המפיק האגדי והסולן של להקת לב טהור, נטל פסק זמן מהעבודה האינטנסיבית על אלבום בכורה אישי לטובת הפקת שיר חדש לרגל סיום הש"ס. השיר חולק חינם ל90,000 איש שפקדו את מעמד סיום הש"ס מאיצטדיון מט-לייף בארצות הברית.
השיר מבוסס על השיר 'לולא תורתך' הקלאסי של אייבי רוטנברג מהאלבום Journeys III, כששוועבל מוסיף לו נופך מיוחד המבטא את החיות, השמחה והכיסופים שמעניק לנו לימוד התורה הקדושה. בשיר נוטלים חלק הזמרים יהודה גרין ויומי לעווי – כשאליהם מצטרף ריבי שוועבל – אביו של אלי, שמעיד יותר מכל על שרשרת הדורות שמחזיקה את לימוד התורה.
הורדה דרך f2h

יום שני, 13 באוגוסט 2012

מיכאל פרץ - אתה אלי

מיכאל פרץ - זמר, חזן ופייטן צעיר ומבטיח, ניחן בפוטנציאל משובח של הגשה מוסיקלית, שירה מקצועית וקול מרגש ומיוחד. מיכאל, נולד וגדל במושב חוסן שבגליל, החל את דרכו המוסיקלית כבר בהיותו ילד כאשר הפליא בביצועים עם קול מהשמיים שיוצא מן הלב וחודר אל הלב. מזה כעשור משמש מיכאל כחזן בבתי כנסת בארץ ובעולם, ולפני כשנה חזר משליחות ארוכה כחזן ופייטן בבית הכנסת המרכזי בבריסל שבבלגיה. כיום מיכאל הוא סולן הבית של התזמורת האנדלוסית מעלות תרשיחא "אלמוגרביה" וכעת, עם השיר הנושא את השם המבטיח "אתה אלי" הוא יוצא לדרך חדשה בניהולו האישי של אמרגן הזמר החסידי-מזרחי שמואל אבידני.
שיר זה הינו סנונית ראשונה מתוך אלבום מושקע ביותר המופק בימים אלו בשיתופם של המעבדים הגדולים נדב ביטון וציקי זנתי.
הורדה דרך f2h

אהרן רזאל - עשרה אנשים

סינגל חדש לאהרן רזאל 'עשרה אנשים'.
מילים ולחן: אהרן רזאל.
הורדה דרך f2h

יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

מיכה גמרמן ואוהד מושקוביץ - גילה רינה

הזמר מיכה גמרמן התגלית החסידית החדשה מברזיל, מפתיע הפעם את המוזיקה החסידית בסינגל שני "גילה רינה" מתוך האלבום הבכורה שייצא במהלך החודשים הקרובים. באלבום 11 להיטים בהפקת אלי כהן ואיצי ברי.
בסינגל זה מצרף אליו מיכה את חברו הטוב הזמר אוהד מושקוביץ לדואט חסידי קייצי ומקפיץ במיוחד.
מילים: מיכה גמרמן חיים שלמה מאייעס .לחן: לועזי .עיבוד: אלי כהן ואיצי ברי.
הורדה דרך f2h

יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

דקלון ואהרון ירימי - מחרוזת ראש העין

בהמשך לפרוייקט של רביבו, והפקולטה למוסיקה המזרחית.. עכשיו אהרון ירימי ודקלון יוצאים בפרוייקט משלהם..
מחרוזת 1 מתוך 7 - מחרוזת ראש העין.
הורדה דרך f2h

אליקם בוטה - ערב משגע

הזמר אליקם בוטה משחרר היום סינגל חדש ומקפיץ "ערב משגע" בשיר חיבור בין מוזיקה אלקטרונית חדשנית לים תיכונית. על העיבוד הופקד המוזיקאי עמוס כהן. את המילים כתב אליקם בוטה בעצמו, והלחן מבוסס על קלאסיקה בולגרית. הסינגל יוצא מתוך אלבום בכורה שיושק בקרוב.
הורדה דרך f2h

אבירם תמם וסיני אביאל - כולם לרקוד

אבירם תמם, זמר ויוצר ייחודי בתעשיית המוסיקה היהודית, פרץ לתודעה הציבורית עם סינגל הביכורים "כמעט ולא נשאר" שזכה להצלחה רבה. סיני אביאל, נחשב לשם דבר בהפקות פופ ובכלל, וחתום על לא מעט להיטים.
מפגש של השניים באולפן, יצר מיד חיבור של עולמות מוסיקליים שונים שיצרו ביחד שיר חדש "כולם לרקוד". התוצאה מוגשת בפניכם: להיט קייצי מבטיח, אנרגטי מקפיץ ומרענן שיגרום לכולם לרקוד.
בימים אלו החל תמם להופיע עם להקתו "שחור לבן" באירועים ומופעים ברחבי הארץ.
הורדה דרך f2h

אבי קורן - ענני

'ענני' נכתב במיוחד עבור אבי קורן כשיר המתאר את חייו האישיים, אולם המילים והלחן הפכו אותו לשיר ששייך לכל אחד ואחת מאתנו.
'ענני' סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה של אבי קורן.
מילים ולחן: אלי קשת וצ'ולי זכאי. הפקה ועיבוד מוסיקלי: אלי קשת 'ענני'.
הורדה דרך f2h

האחים ולדמן - התנערי

העבודות על אלבום הבכורה של האחים ולדמן נמשכות במלוא המרץ. לפני כחודשיים נחשפנו אליהם לראשונה עם השיר שלום עליכם, שזכה לחיבוק חם משלל אמצעי התקשורת.
כעת אנחנו מתבשרים על סנונית נוספת מתוך האלבום שבדרך, הסינגל נקרא 'התנערי'.
הורדה דרך f2h

יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

ידן כהן - כי תעבור

לקראת השקת האלבום של יָדֵן כהן בחודש אלול, רואה אור סנונית ראשונה ומרעננת, השיר כי תעבור, בגרסה חדשה, איכותית ומוקפדת. את הרעיון לשיר הגה אחיו של ידן כשביקש ממנו להלחין לזכר אריה אברמסון הי"ד, חברו ליחידה שנהרג באסון השייטת, מילות פסוקים שהתחברו מאוד לדמותו של חברו.
הורדה דרך f2h

יניב בן משיח - רבי נחמן (רמיקס - נהוראי מיוזיק)

גרסת רמיקס של נהוראי מיוזיק לשירו של יניב בן משיח רבי נחמן מתוך האלבום החדש.
הורדה דרך f2h

יום שישי, 3 באוגוסט 2012

יונתן רזאל - ניגון בעלז פוגש תזמורת

יונתן רזאל – זוכה פרס היצירה מטעם אקו"ם לשנת 2011. חמש שנים לאחר שהוציא את אלבום הבכורה שלו, "סך הכל" – שהגיע למעמד אלבום זהב ועבר מכירות של למעלה מ30,000 עותקים, חוזר רזאל לעבוד עם אביתר בנאי ומסיים בימים אלה את הקלטת אלבומו השני. האלבום יכלול 10 שירים ביניהם שירים פרי עטו של רזאל וגם טקסטים ולחנים מן המקורות בעיבודו של רזאל ובהפקתו המוסיקלית של אביתר בנאי.
הורדה דרך f2h