יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

יהודה בן דוד - הכל יכול

יהודה בן-דוד, כוכב עולה בשמי המוסיקה הים-תיכונית. סולל את דרכו אל מרכז הבמה והעשייה המוסיקלית.
"הכל יכול" – הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה שיראה אור בקרוב. הינו שיר תודה והודאה לבורא עולם, מקפיץ וסוחף. בהפקתו נוטלים חלק טובי הנגנים בארץ, כשמעל הכל בוקע קולו המרגש והנוגע של בן-דוד בזכות יכולותיו הווקאליות וההגשה המיוחדת המביאה רעננות לתעשיית המוסיקה הים-תיכונית.
על המילים והלחן חתומים הזמרים והיוצרים אלירן אביטל וליאור מיארה, שמזמן הפכו ל'צמד' שעומד מאחורי לא-מעט להיטים. כשעל העיבוד וההפקה המוסיקלית: אלירן אביטל.
הורדה דרך f2h

יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

אודי דוידי - אם אמרתי

הזמר והיוצר אודי דוידי מבצע לראשונה שיר חסידי! חודשים ספורים לאחר הוצאת האלבום מחכה לשקט, אשר הוכתר כ'אלבום השנה' בכלי תקשורת רבים, הוא משיק סינגל חדש יחד עם המקהלה החסידית 'ידידים'. מדובר בשיר אם אמרתי מטה רגלי, אותו הלחין רבי מאיר שפירא מלובלין – ראש ישיבת חכמי לובלין ומייסד הדף היומי, שיום פטירתו חל השבוע.
הורדה דרך f2h

יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

עמירן דביר - Happy 5 קולות

לאחר ההצלחה של הסינגלים "ברוכים הבאים חתן כלה", "ריקוד הפינגווינים היהודי" שהושקו בחורף שעבר, ו-"לזמר ניגון" שהושק בלג' בעומר, משחררים כעת עמירן דביר והלהקה לרחבות הריקודים את Happy" – חמישה קולות". את המילים כתב עמירן דביר, כאשר אל ההפקה המוזיקלית מצטרף עדי נתנאלי, ויחד עם הלהקה המיתולוגית יצרו סינגל מיוחד ויוצא דופן על חתן וכלה.
הורדה דרך f2h

ארז לונברג - הומלס ושמו ברוך

הזמר והיוצר ארז לונברג מנפיק שיר הומוריסטי, עמוק, סוחף ומשמח על אפקט הפרפר. איך שמעשה טוב אחד גורם לשרשרת של מעשים טובים המתרחשים ברחובות תל אביב.
השיר 'הומלס ושמו ברוך' כתוב בשנינות רבה עם הרבה רמזים שמתחבאים בתוך סיפור פשוט. השיר צפוי להכלל בפרוייקט הייחודי של ארז לונברג "מלאכים בתל אביב" שעומד לצאת בקרוב אי"ה.
הורדה דרך f2h

עמיחי שפיגלר - כי לך

לפני מספר חודשים שחרר עמיחי שפיגלר את סינגל הבכורה שובי נפשי, כעת הוא חוזר בסינגל שני – כי לך טוב להודות. שפיגלר (23), נשוי ומתגורר בעיר רעננה. כבר מגיל קטן הוא מחובר למוזיקה החסידית בכל נימי נפשו. סבא שלו – החזן מאיר שיקר ז"ל היה בעל תפילה ידוע בפייר לון שבניו ג'רזי, ארצות הברית וגם ברמת גן אחרי שעלה ארצה.
הורדה דרך f2h

דוד דרדשתי - אם אשכחך

דוד דרדשתי, זמר ויוצר, אמן ומוסיקאי, ייחודי בנוף המוסיקלי.
דרדשתי, בנו של יונה דרדשתי ודמות ססגונית ומיוחדת כשלעצמו. משיק אלבום חדש המשלב בין מוסיקה פרסית למוסיקת עולם, מה שיצר תמהיל מוסיקלי אוריינטלי בניחוח אוניברסלי.
קבלו את 'אם אשכחך' מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

אהרון סיטבון - אני מאמין

בדרך אל אלבום חדש, משיק סיטבון בימים אלו סינגל חדש – "אני מאמין" שממשיך את דרכו הייחודית והמעניינת של סיטבון. את הלחן הייחודי למילות האמונה הללו, הלחין סיטבון המשתייך לחסידות חב"ד, מתוך ציפייה ואמונה לביאת המשיח.
הורדה דרך f2h

להקת זושא - ניגון יואל

"ניגון יואל" הוא סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה של הרכב חדש ומסקרן מארה"ב עם השם הייחודי "זושא" שהקימו שלושה חברים מכפר ליד ניו יורק.
האלבום מכיל שירים שמשלבים בין ניגונים חסידיים ובין רגאיי ג'אז ופולק בצורה ייחודית ומעניינת.
הורדה דרך f2h

יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

שאול חיון - חזור אלינו

השחקן והזמר שאול חיון יוצא בשיר מיוחד הטומן בחובו געגועים עזים למרן הרב עובדיה יוסף זיע״א, שמחר יום ג' חשוון יחול יום השנה הראשון להסתלקותו ולחסרונו לנו בדור.
את מילות השיר כתב שאול חיון בעצמו, שלכול מילה משמעות בפני עצמה, הלחן טורקי והעיבוד של דוד ביתן.
הורדה דרך f2h

אבישי אשל - גאות ושפל

הזמר אבישי אשל יוצא בסינגל חדש: 'גאות ושפל', בסגנון יווני שהלחין ועיבד ערן כרמי למילותיו של רמי לב – "יש תמיד ימים של גאות וימים של שפל ואני כמו ילד שמזיל דמעה בסתר".
מדובר בסינגל חמישי לפני צאת אלבום הבכורה שעליו עמל במשך שנתיים וחצי עם מיטב אנשי המוזיקה בארץ.
הורדה דרך f2h

שמוליק גפנר - אברכה

שמוליק גפנר בסינגל בכורה – "אברכה" בלחנו של אלעזר אסתרזון בעיבודו של עדי נתנאלי. על העיבוד הקולי אחראי דיויד טויב.
הורדה דרך f2h

שלמה ברונר - הקב''ה הולך איתך בכל מקום

זמר החתונות שלמה ברונר בסינגל מקורי וחדש "הקב"ה הולך איתך בכל מקום" מתוך אלבום עליו הוא עובד בימים אלו.
מילים לחן והפקה מוזיקלית: שלמה ברונר.
הורדה דרך f2h

אליהו - נשמה לגוף

אליהו אלבז, או בשם הבמה "אליהו", פועל, כותב, מלחין ושר קרוב לעשרים שנה. בימים האלה, מוציא שיר שני מתוך אלבום בכורה שבדרך, העונה לשם "נשמה לגוף".
הורדה דרך f2h

יובל סלע - היום טוב


הזמר והיוצר, יובל סלע, בשיר חדש – "היום טוב" מתוך אלבומו השני עליו הוא עובד בימים אלו. סלע הוציא לפני כשלוש שנים את אלבום הבכורה המוצלח שלו "ימים טובים" שזכה למחמאות ושבחים רבים ושירים רבים ממנו עדיין מושמעים בכלי התקשורת השונים.
הורדה דרך f2h

יום שבת, 25 באוקטובר 2014

חיים ישראל - שמח (דאנס רמיקס - Dj רועי הרוש)

דאנס רמיקס רשמי ללהיט 'שמח' של חיים ישראל, בביצוע Dj רועי הרוש.
שחרור בלעדי ישירות אליכם!
הורדה דרך f2h

יום שני, 20 באוקטובר 2014

עומר אדם - מודה אני

הזמר המוצלח עומר אדם משחרר שיר חדש בשם "מודה אני" לקראת אלבום סולו חדש שעליו הוא עובד בימים אלה.
הכוכב הצעיר חוזר אלינו אחרי הדואט המטורף עם ליאור נרקיס "מהפכה של שמחה" שהקפיץ לנו את הימים האחרונים של הקיץ וזכה להצלחה רבה,
הפעם הזמר הצעיר מנסה לכבוש אותנו עם שיר מיוחד בעבור בורא עולם. "מודה אני" הוא שיר מרגש וסוחף, בעל נגיעות רוחניות, הזמר הצעיר לא שוכח לרגע את בורא עולם ומודה לו הכל "מודה אני כל בוקר על האור על עצם היותי, מודה אני על לחם שהנחת לשולחני, שלא אהיה רעב שלא אדע כאב" שר הזמר המפורסם. את השיר הנוגע כתב אבי אוחיון ללחן של אסף צרויה המוכשר.
מילים: אבי אוחיון. לחן: אסף צרויה. עיבוד והפקה מוזיקלית: אסף צרויה.
הורדה דרך f2h

אהרון קפון - בלב ים

לאחרונה אהרון נכנס לאולפן ההקלטות על מנת להקליט שיר נוסף מקסים הנקרא:"בלב ים" אשר נוסף אף הוא למקום נכבד ביצירותיו המקוריות בסגנון מיוחד, כשיר כמיהה בניחוח יווני, שמדבר לפנימיות שבנו.
מילים : מיקי אפל. לחן, עיבוד והפקה מוסיקלית : יוני קיסר ואהרון קפון.
הורדה דרך f2h

פרויקט שמיים חדשים - ילידתך

כעת לאחר תקופה ארוכה של עשייה שיחרר יעקב ברינה לאוויר העולם כמה סינגלים, "תרננה", "עולם הפוך" ועוד, מתוך פרויקט שרוב הטקסטים שלו לקוחים מן המקורות אותם עטף בלחנים אותם רקח ובהפקתו המהוקצעת של ראובן חיון.
השיר החדש "ילדתיך" יצא בעיצומו של חג הסוכות למילים מתוך התהילים (פרק ב').
הורדה דרך f2h

מקהלת קולות - וידע כל פעול

מקהלת קולות מארה"ב מגישה: וידע כל פעול – ניגון חדש שהולחן ע"י הרה"ח ישראל איילבירט, ניו יורק, המבוצע ע"י מקהלת 'קולות' ומקהלת הילדים 'פרחי שיר ושבח'.
מדובר בניגון נפלא ומרגש עד מאד, המקשר מאד לאוירת החגים, אפילו שהם כבר מאחורינו.
הורדה דרך f2h

יום שישי, 10 באוקטובר 2014

אופיר סלומון - רק תפילה

הזמר המזרחי אופיר סלומון בסינגל חדש וקצבי – "רק תפילה" מתוך אלבום הבכורה עליו הוא עובד בימים אלו. את המילים כתב הזמר איציק אשל ואילו על העיבוד העשיר אחראי אילן לב.
הורדה דרך f2h

שלמה כהן - ניגון שמחה

פתיחה מרהיבה, חבורת חסידים שרים, מקצב סוחף, וצלילים שקוראים לך לפצוח בריקוד סוער. כך נפתח האלבום השלישי בסדרת "משה לאופר מנגן חב"ד", אשר בימים אלה נכנס לשלב האחרון לקראת סיום והפצה אי״ה בחודש כסלו הבעל״ט.
באלבום החדש משתתפים כוכבי זמר חסידיים מובילים – שלמה כהן, מנדי ג'רופי, יוני שלמה, אלי מרקוס (סולן להקת "היום השמיני"), צודיק גרינוולד, שמחה פרידמן לצד מקהלתו של אלי לאופר, מקהלת ״שירה״ הפופולארית ומקהלת ילדים מורחבת. עשרות קולות, עשרות כלים ועל המיקסים – אלי לישינסקי מניו-יורק.
לכבוד החג – משחררים בהפרה סינגל ראשון מתוך האלבום: ניגון שמחה בביצועו של שלמה כהן שקולו הערב מעניק נופך ורעננות לניגון העתיק.
הורדה דרך f2h

אורן צור ונדב בכר - שמחת יום טוב, מגן אבות

הצמד נדב בכר ואורן צור בשיר עתיק נוסף מתוך האלבום:"ניגוני חב'ד מהעיירה קובליץ" כפי שנשמעו מפי הרה'ח ר' אליהו לייב ריבקין.
הורדה דרך f2h

אלי פרידמן ואלי הרצליך - אשרי המלך

לאחר פסק זמן ארוך מעשייה מקורית באולפני ההקלטה, חוזר פרידמן עם אלבום חדש [חמישי במספר] "מה הבריות אומרות עליו". האלבום מכיל שנים-עשר שירים חדשים פרי לחנו של פרידמן, ומתאפיין בסטייל ה"פרידמני" המוכר והאהוב, עם מגוון סגנונות שונים מגוונים ומקוריים, כשעל מלאכת העיבוד וההפקה המוסיקלית הופקד ג'ף הורביץ שרתם את טובי הנגנים בארץ.
פרידמן מארח באלבום לדואטים מיוחדים מרגשים וסוחפים את כוכב הזמר החסידי אלי הרצליך ויצחק מאיר. "אשרי המלך" – שיר קצבי אנרגטי בו הוא מארח לדואט מיוחד את כוכב הזמר החסידי אלי הרצליך, מה שיצר מפגש מוסיקלי ייחודי.
הורדה דרך f2h

רגב הוד - בדרכים הכי טובות

רגב הוד מוציא את אלבומו החדש "בדרכים הכי טובות", אותו הוא מגדיר כאלבום מסע בזמן, שתיעד מה עבר עליו בשלוש השנים האחרונות: החתונה, לידת ביתו, הפרידה מאביו שנפטר, פרידה מהמנהל האישי וחיפוש הדרך המוזיקלי.
רגב הוד: "שיר הנושא שכתבתי והלחנתי בימי האבל על אבא שלי. אני מדבר בו על המוזיקה, עם תהיות, שאלות, מה עשיתי ולאן הגעתי. אני שומר בו על רגליים על הקרקע, יציבות, רצון תמים לשיר. המוזיקה שומרת אותי שפוי בעשייה שלי. הרצון שלי הוא לא להיכנס למאבקי כוח עם זמרים אחרים, לגבי מי עושה יותר, מי פותח קופה ומי סוגר קופה. השיר הוא על לשמח ולרגש. לא סתם כתבתי אותו ולא סתם בחרתי אותו. הוא נמנע ממרדף להישגיות. תן לי לשיר וליהנות מהרגע".
מילים ולחן: רגב הוד, עיבוד והפקה מוזיקלית: רביד קשתי.
הורדה דרך f2h

יום שני, 6 באוקטובר 2014

יוסף חיים שוואקי - הכל לטובה

לאחר שני אלבומים מוצלחים, הזמר יוסף חיים שוואקי בדרך לאלבום שלישי. בהפקה מבטיחים לנו הרבה להיטים והפתעות לצד שיתופי פעולה מעניינים. לכבוד השנה החדשה ולקראת החורף הקרב, משחרר לנו שוואקי שיר ראשון מתוך האלבום, תוסס ומקפיץ שמסתמן כלהיט ענק.
"הכל לטובה" נקרא השיר, את המילים כתב ישראל דיסלר. הלחן, העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקדו בידי יואלי דיקמן.
הורדה דרך f2h

שלומי גרטנר - יעלה ויבוא

כוכב הזמר החסידי שלומי גרטנר (לונדון), משיק הערב סינגל חדש מתוך האלבום הבא שבדרך. 'יעלה ויבוא' לחן ועיבוד של משה מונה רוזנבלום למילים מתוך תפילת ראש חודש והמועדים.
הסינגל החדש קליט במיוחד ומותאם לחג הסוכות הממשמש ובא. אין ספק כי הוא הולך לכבוש את שמחות בית השואבה בישראל ובעולם.
הורדה דרך f2h

אילן דמרי - משקפת כחולה

אילן דמרי (Damri ) סולן להקת המדרגות, בדרך לאלבום בכורה אישי שבו הוא משתף פעולה עם מוזיקאים נפלאים שפגש בדרכו במהלך שנות פעילותו המוסיקאלית.
באלבום הפעם הוא בוחר לשתף תובנות וחוויות אישיות המעסיקות אותנו בחיי היום יום. לפניכם סינגל ראשון "משקפת כחולה" מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

דניאל קרייטנברגר ושמואל יונה - צייר לך

הזמר והיוצר שמואל יונה וילד הפלא המוכשר, דניאל קרייטנברגר. (לשעבר סולן בלהקת הקינדרלך וכיום צלע מצמד ילד) משתפים פעולה בדואט חדש ומיוחד שהולחן עבור אלבום בר המצווה של דניאל.
השיר "צייר לך", נכתב והולחן ע"י שמואל יונה לפני מספר חודשים. אך האקטואליות שלו מפליאה ונכונה לימים אלו. השיר אופטימי ומציע לכולנו בעיתות של לחץ ומצוקה. לצייר ים וסירה, לצייר ילדים ושמחה ולצבוע את הכל בהרבה אמונה ואהבה. "אומרים שהכל יתהפך לטובה, שכל זה סימנים שהוא בא".
מילים ולחן: שמואל יונה. עיבוד: בני לאופר.
הורדה דרך f2h

יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

C&M Productions canada - ואפילו בהסתרה

Dj's C&M (קנדה) משחררים ביצוע משלהם ללהיט 'ואפילו בהסתרה', שימו אוזן.
הורדה דרך f2h

ליאור נרקיס ועומר אדם - מהפכה של שמחה (Dance Remix - Dj Neoray Sabag)

גרסת רמיקס נוספת ללהיט 'מהפכה של שמחה' (ליאור נרקיס ועומר אדם), והפעם בביצוע Dj נהוראי סבג.
הורדה דרך f2h

יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

עובדיה חממה וגד אלבז - מודה אני

עובדיה חממה מארח את גד אלבז: מודה אני, סינגל חמישי מתוך אלבום חדש שבדרך: שירת הארץ.
הורדה דרך f2h

אבי מילר - מחרוזת התעלות

בעיצומם של עשרת ימי תשובה, ורגע לפני יום הכיפורים משיק הכוכב העולה הזמר אבי מילר את אלבום הביכורים "אבי מילר שר ר' הלל".
הורדה דרך f2h

יהונתן ניצן - אבינו מלכנו

הזמר והיוצר יהונתן ניצן בשיר חדש ברוח הימים שבין כסה לעשור – אבינו מלכנו.
הורדה דרך f2h

יוסי גיל - שובה

שוב, אחרי שנה יוסי גיל מפתיע בהפקה מדהימה של דיסק מיוחד במינו לכבוד שמחת בר המצוה של אחיינו אברהם ברמן.
האלבום כולל לחנים של גיסו מאיר ברמן שחתום על הלחן "ובכן" מתפילת השל"ה שהתפרסם בשנה האחרונה ומושר בכל אירוע.
באלבום הנוכחי, לחנים חדשים שמחים ומרגשים, עם ניחוח של מתיקות ומבוצעים על ידי טובי הכוחות במוזיקה החסידית כמו אברמי רוט, אהרל'ה סמט, זאנוויל ויינברגר ומקהלת מלכות בניצוחו של פנחס ביכלר.
הורדה דרך f2h