יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

חיים חדד - הסוד שלי

אסף משיח מציג: אחרי הסינגל הראשון והמצליח "לך אני שר" שזכה לאהדה רבה ואלפי צפיות ביוטיוב הזמר חיים חדד מפתיע אותנו בסינגל שני עם קליפ חדש שנקרא "הסוד שלי" שהתוצאה מוגשת בפניכם: להיט קייצי מבטיח אנרגטי מקפיץ ומרענן שיגרום לכולם להנות.

מידד טסה - ישמח חתני (רמיקס - Dj אבי בוזגלו)

רמיקס ראשון ללהיט החתונות החדש  של מידד טסה "ישמח חתני" בגרסת דרבוקות שתקפיץ אתכם כמו שצריך ברחבת הריקודים, בעריכת היוצר המוכשר Dj אבי בוזגלו.
בלעדי ב'עולם הרמיקסים והסינגלים היהודיים'!

ניר אנד משה - חתונה בהפרדה

צוות הDj's ניר טולדנו ומשה דאודי יוצאים עם יצירה חדשה ומקפיצה אותה כתבו, הלחינו והפיקו במטרה לעודד אירועים בהפרדה מלאה - "חתונה בהפרדה".

חיים גולד - שלום עליכם

הזמר והיוצר חיים גולד ממשיך עם סינגל נוסף - "שלום עליכם" לחן חדש ושקט אותו הלחין חיים לפיוט המוכר מליל שבת, על העיבוד אחראי המוזיקאי ג'ף הורביץ.

קעמפ ישיבות בעלזא תשע"ו - אליך נשאתי

בערב ייחודי יוצא דופן במהלך קעמפ בין הזמנים, התאספו להם הבחורים מישיבות ׳בעלזא׳ אשדוד וירושלים יחד עם המפיק אהרן לוינגר המעבד ר' הרשל בריסק וטכנאי המיקסים חיים גוטסמן להקלטת ה"מקהלה הגדולה בתולדות המוסיקה החסידית".
למקום הובא ציוד אולפני מתקדם להקלטת המקהלה הגדולה, וכחלק מהתכנית נשמעו הסברים על אופן העבודה וההקלטה באולפן, הדרך להפקת אלבום, והגישה הנכונה לשירה במקהלה מקצועית.
השיר "אליך נשאתי את עיני" הוא לחנו של ר' מנחם אלבוים בעיבודו של ר' משה מרדכי (מונה) רוזנבלום, ובעיבוד קולי מיוחד שנכתב לערב זה ע"י המעבד הקולי ר' הרשל בריסק.

יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

דוד חפצדי - נשמה בוערת

הזמר הירשולמי דוד חפצדי התחיל את דרכו לפני יותר מעשור עם אלבום בכורה "ישמע קולי" שנחל הצלחה רבה בתקופה אשתקד. מאז דוד שוקד על חומרים חדשים בסנגון רפרטואר יחודי בסגנון החפלה הכורדית טורקית ערבית ושירים מקוריים שייצאו בהמשך הדרך כמו "הנני שב" ו"הנשמה רוצה לעלות" והדואט המרגש עם הזמר הירושלמי אבי צליח "לא לבד".
בחודשים האחרונים יצאו תחת ידיו סינגלים מיוחדים כמו אשא עיניי,מחרוזת טורקית, מלך גדול ומהולל, יחד ועוד שירים שייצאו בקרוב קצביים ושירי נשמה.
היום הוא מגיש סינגל חדש 'נשמה בוערת' בניחוח טורקי שמסמל יותר מכל את הסכם הפיוס של ישראל וטורקיה…

נתנאל ישראל ושרולי ברונכר - חמוץ מתוק

"חמוץ מתוק". לשם המפתיע הזה אחראים הצמד הבלתי נלאה – נתנאל ישראל ושרולי ברונכר.
נדמה שהשניים לא מפסיקים לעבוד לרגע, והפעם הם שולחים אלינו רענון רשמי לקיץ הלוהט.
השיר הקליל והמקפיץ הינו בעל מסר ברור נגד שנאת אחים, ובעד אחדות הפלגים בעם.
לעיבוד הנקי והמיוחד מצורף וידאו קליפ שצולם ברחובות ירושלים, ומשלב בתוכו את תחושת העמימות החמה של שוק מחנה יהודה, לצד כוריאוגרפיה מדליקה.

יום ראשון, 28 באוגוסט 2016

בערי וובער - יחד (Dance Remix - Dj TRE)

די ג'יי דני טריסמן (DJ TRE) אמן מוזיקה אלקטרונית, משחרר גרסת רמיקס מקפיצה לשיר "יחד" מתוך האלבום "בן מלך" של בערי וובר שיצא לפני כשנתיים.

ישי בן צבי - ה' אחד

לאחר עונה מוצלחת ובֵּרקע העבודות האינטנסיביות לקראת אלבום הבכורה, מגיש סולן להקת 'רימונים' ישי בן צבי סינגל חדש ומקפיץ, המסתמן כאחד מלהיטי הקיץ.
'השם אחד' - שיר קצבי וסוחף העוסק בחשיבות האחדות בעם ישראל והאמונה בקב"ה. את המילים לשיר כתבה מרים ישראלי (יש תקווה, מאמין בנסים), הלחין אחיה אשר הכהן אלורו ועיבד והפיק מוזיקלית עדי חייט.

דוד ריימונד - תרימו את הקצב


החזן והזמר הנוסטלגי שכולנו גדלנו על שיריו המרגשים, דוד ריימונד, ממשיך לשבור שתיקה ומשחרר הפעם סינגל קצבי ומבטיח להקפיץ אתכם ברחבת הריקודים - "תרימו את הקצב".

יונתן רזאל - נווה תלאות

אחרי שקט של 5 שנים חוזר הזמר והיוצר יונתן רזאל עם סינגל ראשון מתוך אלבום חדש עליו הוא עובד בימים אלו - "נווה תלאות".
מלים: הרב יצחק קיאלי ויונתן רזאל ( ע"פ ציטוט מתוך "ספר הישר" לרבינו תם, וספר דברים פרק כו פסוק טו).
לחן: יונתן רזאל.

יום שבת, 27 באוגוסט 2016

ישי סיידוף - כי אשמרה שבת

הזמר ישי סיידוף משחרר סינגל חדש לכבוד שבת – "כי אשמרה שבת", לחן עממי, עיבוד והפקה של אלי זכריה.

גדעון לוין - כנפי רוח / גייסטיגע פליגלען

נדיר שזה קורה, מפתיע שזה קורה, אבל זה אכן קרה: גדעון לוין ומקהלה חסידית מברוקלין מחדשים את השיר "כנפי רוח" ומלווים אותו בגרסה נוספת, ביידיש.

יום חמישי, 25 באוגוסט 2016

להקת אחדות ישראל - מחרוזת זה לא חלום

להקת "אחדות ישראל" כבר שנים שעושים שמח באירועים ושמחות, עכשיו הם יוצאים עם אלבום מחרוזות שמתנגנות בכל אירוע.
קבלו את "מחרוזת זה לא חלום", מתוך האלבום.

עמיר בניון - השגחה פרטית

עמיר בניון, מהיוצרים והזמרים המוערכים והטובים בישראל, מוציא את “השגחה פרטית” סינגל ראשון מתוך אלבום חדש שיראה אור בחודשים הקרובים.

יהודה בן דוד - בן אדם

הזמר יהודה בן דוד בסך הכל בן 17 וחצי, אך כבר הספיק להוציא את סינגל הביכורים שלו 'נרקוד הלילה' ואחריו 'הכל יכול' מה שהביא אותו להופיע בארץ ובעולם באירועי יוקרה.
כיום, שנתיים לאחר מכן ועם המון עבודה והשקעה בלמידת המוזיקה על בוריה – מוציא יהודה את הסינגל השלישי שלו 'בן אדם'.
מילים: צ'ולי זכאי. לחן: שי ראובני.

ליאור אלמליח - נגילה הללויה

במיוחד לרגל עונת השמחות, הפייטן והזמר הבינלאומי ליאור אלמליח גאה להציג את הסינגל השלישי -"נגילה הללויה" בעיבוד שמח וקצבי במיוחד.

אבישי רוזן - לאן

אחרי ההצלחה המסחררת לאלבומו 'מי שאני עכשיו' ושבוע וחצי לפני כניסתו לישיבה גבוהה.
משחרר האומן והיוצר אבישי רוזן את הסינגל 'לאן' בו הוא חושף טפח מלבטיו בתקופה בה הוא הופך מנער לבוגר.

שניאור זלמן מימון - תודה לך

שניאור זלמן, בנו של שדר הרדיו הפופולרי עמי מימון, מוציא סינגל לרגל בר המצווה שלו.
השיר עובד הולחן ונכתב ע"י המעבד היקר אודי דמארי.

יקיר כהן - מחרוזת מרוקאית

יקיר כהן, נולד בצפת ומשחר נעוריו הפך לזמיר בקרב הקהל הצפתי. את דרכו החל בעודו כנער, בפייטנות בשירת הבקשות. ומשם עשה את דרכו כחזן בבתי הכנסת בעיר ומחוצה לה.
בתקופה האחרונה עמל במרץ על אלבום הבכורה 'מכל הלב'. אלבום מושקע ואיכותי המביא בתוכו מגוון להיטים בלווי טובי הנגנים בישראל שלקחו חלק בהפקת האלבום.
היום לרגל השקת אלבומו הוא משחרר מחרוזת מרוקאית מלאה בסלסולים, המורכבת מפיוטים העתיקים המקבלים לראשונה צבע מלא בחדשנות וקצב.

יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

ליאור נרקיס - תובילני (דאנס רמיקס - אזמרה Dj's)

אזמרה Dj's משחררים גרסת רמיקס ראשונה ללהיט "תובילני" של ליאור נרקיס בעריכתם המקצועית.
בלעדי לגולשי 'עולם הרמיקסים והסינגלים היהודיים'!

שמואל ברונר - חיים ארוכים

הזמר והיוצר שמואל ברונר מפתיע בסינגל חדש ומרגש: "חיים ארוכים", על הלחן והעיבוד אחראי מלך המעבדים החסידיים מוישה לאופר ועל העיבוד הקולי בנו אלי לאופר. על המקהלה הופקדו הזמר אריה ברונר ומקהלת ידידים בשיתוף פעולה ראשון מסוגו.

איתן פרייליך - הלילה (Dance Remix - Dj Azyon)

Dj איצי פרידמן (Azyon) משחרר גרסת רמיקס מקפיצה לשיר "הלילה" של איתן פרייליך, מתוך האלבום "עם ישראל חי", שיצא לפני כחצי שנה.

יום שני, 22 באוגוסט 2016

אלי לאופר - שיר ושבחה

הזמר והיוצר אלי לאופר עובד כעת על אלבום חדש ממנו משחרר את הסינגל "שיר ושבחה", להיט חתונות אותו הלחין, עיבד והפיק עבורו האבא משה לאופר.

המדרגות - המקום שאתה עומד עליו

להקת המדרגות (הוד דיין ואילן דמרי – Damri) חלוצת הז'אנר של המוסיקה היהודית ישראלית עכשווית , מהלהקות המוכרות והאכותיות, בדרך לאלבום חדש ומקורי.
משחררת לאויר העולם סינגל חדש ראשון ,מלא באוירה קסומה . "המקום שאתה עומד עליו". תנועה בונה עם עצמך מתחילה מזה שאתה מייקר ומכבד את הנקודה שאתה נמצא בה כאן ועכשיו.
כמעט 4 שנים חלפו מאז אלבומם האחרון, ועכשיו סוף סוף לאור הביקוש הרב מאוהבי הלהקה , הם בדרך לאלבום מקורי חדש.

קובי מושקוביץ - עם ישראל חי

בין סינגל מקורי לסינגל הבא, משחרר הזמר קובי מושקוביץ גרסת קאבר בעיבוד חדשני לשיר "עם ישראל חי" (איתך אני) לביצוע המקורי של אברהם פריד.

רפאל בן - דרך בחיים

אלבום מעניין מתבשל כאן: הצמד רפאל בן וארי גוטהלף ממשיכים את הדרך לכיוון אלבום הבכורה, ומשחררים סינגל חדש וקצבי, "דרך בחיים".
רפאל בן התפרסם לפני מספר חודשים, עת הפיק לרגל חתונתו את השיר "פנינים", בלדה מרגשת לחופה. בינתיים, נישא, חזר להתגורר עם רעייתו בצרפת, ונמצא כל העת על קו ת"א – פריז – ניו יורק.
בימים הקרובים יגיע רפאל לישראל למספר אירועים והופעות. נשמח לשלב אותו בתכניות ובשידורים חיים.

דוד חפצדי - תן לנו (Remix - Dj Yinon Mordechai)

הרמיקס הרשמי ללהיט הרחבות "תן לנו" של דוד חפצדי ללחן הכורדי המוכר, בביצוע Dj ינון מרדכי המוכשר.
בלעדי לגולשי 'עולם הרמיקסים והסינגלים היהודיים'!

יום ראשון, 21 באוגוסט 2016

אליקם בוטה - תחשוב טוב

אחרי להיטי הענק "הלילה" ו"חוזר הביתה", כוכב הזמר המזרחי אליקם בוטה לא שוקט על השמרים ומשחרר סינגל שלישי מתוך האלבום השני עליו עובד במרץ בימים אלו.
"תחשוב טוב" – שיר קצבי וממכר, הנוסך במאזינים מסר אופטימי ומחזק שהטוב נמצא בכל אחד ואחת מאיתנו. ומתכתב עם אמרתו של הרבי מחב"ד האדמו"ר הצמח–צדק אשר טבע את הפתגם "תחשוב טוב – יהיה טוב". על המילים והלחן חתומים צמד המוסיקאים והיוצרים שרון אבילחק ודורון אלימלך, כשעל העיבוד וההפקה המוסיקלית אמון אלימלך.

אלימלך כהן - אור האורות

הזמר והיוצר אלימלך כהן (20), מדריך ופועל למען נערים בסיכון, משחרר סינגל חדש רענן מקפיץ ומפזר געגועים לרבנו הקדוש זצק"ל וכמובן ההמנון של אומן תשע"ז.
השיר מספר על החוויה השמחה והקדושה המרוממת של הנוסע לאומן, למרות המניעות והמכשולים הרבים, שיש בדרך.
השיר העונה לשם "אור האורות" עבר דרך ארוכה מתהליך , הכתיבה , העיבוד, ההפקה עד שהגיע לתוצאה המוגמרת.
מילים: אלימלך כהן ונתנאל נעמי. לחן: שלמה רג'ה.

יום שבת, 20 באוגוסט 2016

שלמה שמחה - נר דולק

אחרי למעלה מעשור של שקט, הזמר הקנדי הוותיק בקאמבק ענק ומרגש עם סינגל חדש וקיצבי "נר דולק".
השיר החדש שוחרר הבוקר לקראת יציאת האלבום שיישא את השם המעניין "אני כאן".

Nachas - Feel The Music (Remix)

לפני קצת יותר משנה הוציא הזמר נחת באלדינגר (Nachas Baldinger) את אלבום הבכורה "בשכר זה", כעת משחרר גרסת רמיקס מקפיץ ומושקע לשיר Feel The Music (להרגיש את המוזיקה) מתוך האלבום.

שימי ראבינאוויטץ - הודאה ובקשה

שימי רבינוביץ יוצא עם סינגל הבכורה "הודאה ובקשה" שיר שכתב אחרי שהיה במצב מסויים ממנו קיבל את ההשראה למילים שמבטאות 'הודאה על העבר ובקשה על העתיד', את הלחן יצר עבורו המלחין ר' משולם גרינברג, על העיבוד אחראי יענקי כהן.

שלמה נחמיה ראזענבערג - באשעפער

הזמר והיוצר שלמה נחמיה רוזנברג משחרר סינגל חדש, אותו הוא גם הלחין - "באשעפער".

יום חמישי, 18 באוגוסט 2016

אלי פרידמן - שמע ישראל

אלי פרידמן מוגדר כזמר של בחורי הישיבות בזכות סגנון שירתו, הלחנים, הטקסטים, וההופעות באירועים ובכלל. אך את ההשראה ללהיטו החדש "שמע ישראל," קיבל ביום הכיפורים עת שימש כחזן בקיבוץ גבע, במסגרת הפעילות של ארגון "איילת השחר".
על העיבוד וההפקה המוסיקלית המעבד והמפיק המוסיקלי ג'ף הורביץ, שמלווה את פרידמן עוד מתחילת הדרך. כשבתחילת השיר מפציע קולו השמימי והמרגש של הזמר והפייטן גיל ישראלוב.

אהרל'ה וינטרוב - יצחק אלחנן שמאלה

הסיפור המרגש והעוצמתי שנוהג ראש ישיבת "עטרת ישראל" לספר לתלמידיו לקראת זמן אלול, זוכה לביצוע של אהרל'ה וינטרוב בלחנו של פנחס מרדכי וובר.

שמואל גריינמן - במוצאי יום מנוחה

בימים האחרונים דלפה לה הקלטה מחרתית, מסקיצה ראשונית ולא מהוקצעת, של שיר חדש המסתמן כלהיט הבא של בעל המנגן ר' שמואל גריינמן. "במוצאי יום מנוחה", או "נחה עמך", זה ככל הנראה יהיה שמו של השיר החדש, שיר מקורי ומיוחד במינו.

גדליה סלושי - הרעם

גדליה סלושי הוא מוזיקאי שגדל בניו יורק ופלורידה, בגיל 19 החל ללמוד מוזיקה אותה גם יצר וביצע במשך הזמן. בגיל 28 חזר בתשובה לאחר שחזר מטיול בישראל ובפולין.
"הרעם" - שיר בסגנון פולק באנגלית שהוציא גדליה לפני כשנתיים ומתפרסם כעת שוב, את השיר הלחין גדליה וכתב בהשראת הגמ' במסכת ברכות "לא נבראו רעמים אלא לפשוט עקמומית שבלב".

איצי קפלוביץ' - רפאנו

הזמר איצי קפלוביץ' משחרר סינגל חדש אותו הוא הלחין ועיבד לזכות חברו הטוב רפאל דניאל מרדכי בן חיה שפרה שיזכה לרפואה שלמה - "רפאנו".

ארי היל, שלום זילבער וטובי גרינשטיין - תפילין


לחן חדש ומרגש רואה אור בימים אלו לרגל שמחת בר מצווה יוקרתית העתידה להיערך בניו יורק. את המלודיה והמילים חיבר הרב שלמה מאיר האפמן שליט״א, את העיבוד הנפלא כתב המוזיקאי הישראלי יהודה גלילי, ועל השירה הופקדו ארי היל, שלום זילבר, והילד טוביה גרינשטיין המבצעים אותו בצוותא.

יום רביעי, 17 באוגוסט 2016

קובי ברומר - טאנץ עם סלסולים

הזמר החסידי קובי ברומר משחרר להיט חתונות חדש בו הוא נותן ביטוי גם לחצי המזרחי שלו - "טאנץ עם סלסולים".
השיר הוא גרסת קאבר שהלחינו במקור לירז רוסו ובן אל תבורי, את המילים החדשות כתבה גילה מ. בתוספת לחן מקורי.
על העיבודים, ההפקה המוזיקאלית ותכנותים אחראי המוזיקאי שרולי ברונכר.

יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

חיים שלמה מאיעס - מצוה בו יותר מבשלוחו

הזמר חיים שלמה מאיעס משחרר להיט חתונות חדש - "מצוה בו יותר מבשלוחו" סינגל מקפיץ בסיגנון ה'בס קול', הפעם המילים של השיר הם על פי הגמ' בתחילת פרק 'האיש מקדש' במסכת קידושין.

יוני גרוס - נחמו עמי

יוני גרוס הוא אמן צעיר. הוא לא מתיימר להיות זמר אבל החברים שאוהבים לשמוע אותו שר, דחפו אותו בפעם הראשונה לאולפן והתוצאה שיצאה לא פחות ממדהימה.
"נחמו עמי", סינגל בכורה בביצוע קסום, בעיבודם המוזיקאלי של צמד הכישרונות המובילים בתחום אלי קליין ואיצי ברי, הולך לרגש אתכם ובעיקר להפתיע את האוזן; צבע חדש, גוון מוזיקאלי מרענן ועדכני, קול קטיפה הנע בתווך שבין שירת פאלסט לבין חזנות רכה.

איציק אורלב - ה' אחד (Official Remix - Dj Chen Leiba)

רמיקס רשמי, מיוחד ומקפיץ ללהיט הטרי והחם "השם אחד" של איציק אורלב, בעריכת Dj חן ליבה.

איציק אורלב - ה' אחד

כמידי שנה בתקופה זו, מוציא איציק אורלב סינגל חדש, הכובש את המצעדים והרחבות. והפעם יוצא אורלב עם השיר "השם אחד".
השיר החדש, בסגנון הרגאטון האהוב והמוכר, עם טוויסט ים תיכוני וסאונד חדשני ומרענן [עיבוד שניר מרכוס], מסתמן כאחד מן השירים שלא תצליחו להפסיק לפזם, גם הרבה אחרי שהמוסיקה נפסקת.

קינדרלעך - מתי תגדל

חופשת הקיץ בעיצומה, ולהקת 'קינדרלעך' מוסיפה צבע לחגיגה עם סינגל חדש ומקפיץ בשם 'מתי תגדל'.
השיר 'מתי תגדל' מהווה חלק מפס הקול של המחזמר שירים ונפלאות בבית החלומות שחוזר השנה ויעלה בעז"ה בחנוכה הקרוב.

אבירן אהרון - אהבת חינם

הזמר והיוצר אבירן אהרון (27) נשוי ואב לארבעה, חזר בתשובה לפני כ- 7 שנים. עוד בהיותו נער דורבן ע"י הסובבים ליצור ולשיר וללכת בדרכו של דודו 'עזרא דקל' אחד מגדולי הזמר הים תיכוני - חילוני דאז. אבירן לקח את עניין המוזיקה כמה צעדים קדימה והקים להקה שאיתה עבד באירועים ומופעים.
כעת משיק אבירן את סינגל הבכורה "אהבת חינם" אותו כתב והלחין בעצמו על מנת להעביר מסר חד וברור שאסור לשפוט אדם על פי זהותו, לבושו ודרכו אלא על פי מידותיו בלבד!
מילים: אבירן אהרון ואביחי מליחי. לחן: אבירן אהרון. עיבוד והפקה מוסיקלית, מיקס וכינור: עמוס כהן.

עקיבא געלב - בכל יום

הזמר עקיבא געלב מארה"ב יוצא בשיר חדש ומרגש, שיר שמטרתו לתפוס את הלב והנשמה של האנשים ולקרב אותם אל בורא עולם - "בכל יום".

אורן נגר - געגוע לאבא

אורן נגר בבלדה מרגשת לזכר אביו - "געגוע לאבא".
שיר זה מוקדש לזכרו של אברהם נגר זכרונו לברכה שהיה דמות להערצה ואהדה.

תמיר גל ואג'אר - בן יקר

תמיר גל ואג'אר בדואט מחודש לשיר "בן יקר".
זהו סינגל ראשון מתוך אלבום הדואטים של תמיר גל שיכללו 15 דואטים שהופקו והוקלטו בטורקיה עם גדולי הנגנים והכנרים הטובים בעולם.