יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

מקהלת מלכות, ארלה סאמט וזאנוויל ויינברגר - ניגון באבוב

בהפקה מושקעת וראשונית מסוגה של מקהלת 'מלכות' נחשף לראשונה ניגון עתיק שחיבר האדמו"ר בעל ה'קדושת ציון' מבאבוב זצ"ל, בביצוע סוחף של ארלה סאמט וזאנוויל ויינברגר.
הניגון, שמשמש זה מכבר כניגון 'לא תבושי' בחצר באבוב עתיד להפוך לאחד הלהיטים הסוערים והלוהטים מאי פעם במעגלי הרוקדים בשמחות בעם היהודי.

יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

שמעון בוסקילה ואליעד - לנשום

שרשרת צירופי מקרים הובילה את שמעון בוסקילה ואליעד להיפגש שוב ושוב עד שהבינו שזה כנראה רמז מהגורל לכך שהם צריכים לשתף פעולה. עכשיו הם מוציאים יחד שיר כנה וחשוף, ולא מפסיקים לפרגן אחד לשני.
"לנשום". מילים: יוסי גיספן ואליעד נחום. לחן: שמעון בוסקילה ואליעד נחום.

יום רביעי, 23 בנובמבר 2016

אופיר חיים - בואו נאהב

את אופיר חיים (21) פגשנו לראשונה בתוכנית "הכוכב הבא" שם הגיע בהצלחה ובאהדה רבה למקומות הגבוהים. המנטורים שניבאו לו גדולות ממשיכים ללוות את אופיר עד עתה. כבר במהלך התוכנית ניכר היה הכישרון של אופיר והרעב שלו לעולם המוזיקה.
את סינגל הבכורה "בואו נאהב" אופיר כתב והלחין לזכר סבתו שאותה מאוד אהב, זו שהייתה מקור השראה עבורו כל חייו.

ניסים וישראל לאוב - A Million years

"A Million years" (מיליון שנים).
ניסים בלאק מארח את המפיק המוסיקלי ישראל לאוב שלקח חלק בהפקת האלבום החדש "למעלה" ומשתתף ב 3 משירי האלבום.
מילים ולחן: ניסים בלאק ויוסף בראון.

עקיבא - קרוסלה

עקיבא תורג’מן, מוזיקאי יוצר בן 25. נשוי ואב לשתיים. מתגורר בתל אביב, במקור מדימונה. גדל במשפחה דוסית חמה וגדולה אח לעשרה. החיבור למוסיקה נולד בבית. הפיוטים מבית אבא, המוסיקה הקלאסית מבית אמא. מגיל 6 החל לשיר ולנגן על מגוון כלים. בגיל קצת יותר מאוחר “נטרפה דעתו” (כלשונו) על רוק’נרול. להקות שנות השבעים ומשם הסתעף לכל עבר. ההתאהבות הזו גרמה לו להתנסות בכתיבה והלחנה.
על אלבום הבכורה שלו הוא עובד כשנה בהפקתו המוסיקלית של ניר מיימון. כעת יוצא סינגל ראשון מתוכו “קרוסלה” בו הוא מישיר מבט אל הכניעה לתנועה העיוורת, אל הבהלה מהרעש הבלתי נשלט של השגרה בעיר. דווקא מהמקום הזה מבקש את השקט הפנימי. חיפוש אחר נקודת האמת.

יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

אברהם פריד - שובה ה'

במסגרת ההכנות לקראת מופעי הענק של י"ט כסלו בבנייני האומה, יוצא סינגל חדש של ענק הזמר החסידי אברהם פריד, שהוקלט במיוחד למופע י"ט כסלו שיתקיימו בעוד חודש בדיוק בבנייני האומה בירושלים, בהשתתפותו של פריד עצמו, לצד עמיר בניון, שולי רנד וישי ריבו, ואצל הנשים - גם בהשתתפותן של אתי אנקרי ואודהליה ברלין.

יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

יוני אליאב - מחרוזת פאנק 2016

יוני אליאב - "מחרוזת פאנק 2016".
במחרוזת להיטים באוירה מקפיצה עם הזמרים: שלומי דסקל, בארי וובער, יוני זיגלבוים, מיכה גמרמן ומקהלת זמירות.

אהרלה וינטרוב ומיכאל צי - הסיפור האחרון

אהרלה ויינטרויב ומיכאל צי מגישים:
"הסיפור האחרון":
סיפור אמיתי על הרב שלמה קרליבך זכרונו לברכה, ששמענו מבעל המעשה, ואף פורסם על ידי הרב חיים ולדר בספרו ובתקשורת.
רבי שלמה, מנע בכל כוחו התבוללות ביהדות אמריקה, וירד אל שולי העם היהודי שבקושי שמע על יהדות ומשך אותם באהבתו אל חיק אבינו שבשמים.
דרך עבודתו, שלא תמיד תאמה את דרך הציבור החרדי מסיבות מובנות גרמו למצדדים על דרכו המיוחדת.
הסיפור האחרון, מסביר הכל! את גדלותו, את שפלותו לפני כל יהודי, את כמיהתו לעשות רצון השם ולקרב כל יהודי בעולם! סיפור סוחט דמעות!

יום חמישי, 17 בנובמבר 2016

אברהם סאמעט - אהבתי

אברהם סאמעט, כוכב צעיר שפרץ לשוק המוזיקלי בשנה האחרונה וכבש את במות האירועים, פותח עונת חתונות נוספת, כאשר הפעם הוא מצויד בלהיט דאנס תוסס ומקפיץ, אותו כתב והלחין – “אהבתי”.
לחן: אברהם סאמעט. עיבוד: שמואל לוינסון.

ינון סול - תודה לך אלוקים

ינון סול, זמר מוכשר, בעל תשובה, הנמצא בתחילת דרכו המוזיקאלית, יוצא עם סינגל ראשון - "תודה לך אלוקים", השיר הינו גרסת קאבר ללחן יווני, עם מילים שנכתבו מחדש ע"י מתן גלילוב.

יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

רועי ידיד ויהודה סעדו - מישהו דופק בדלת

בדרך לאלבום השלישי משחרר רועי ידיד סינגל חדש ומסקרן, המהווה ביטוי למפגש מוזיקלי נוסף, והפעם – הסינגל השלישי: דואט עם יהודה סעדו.
"מישהו דופק בדלת", שיתוף פעולה מוזיקלי בין אביעד פניו שכתב את המילים והלחין יחד עם תומר מתנה שהפיק מוזיקלית.
מילים: אביעד פניו. לחן: אביעד פניו ותומר מתנה.

יום שני, 14 בנובמבר 2016

מאור נוף - ברכת הכהנים

אחרי ששימח את לבבות ההמונים עם הלהיט 'האש שלי תוקד' שנכתב לכבוד הנסיעה הגדולה לאומן ולזכות הצדיק רבי נחמן מברסלב, ממשיך הזמר והיוצר מאור נוף בעשייה מוסיקלית בלתי פוסקת.
תוך כדי שהוא מופיע בשלל שמחות ואירועים לצד הקלטות לאלבום הבכורה, הוא משחרר סינגל חדש בלחן אישי ונוגע– ברכת הכהנים.

מקהלת מלכות וילדי אידיש נחת - על מה להתפלל

כזה עוד לא שמעתם: אלבום חסידי שלם על טהרת גדולי ילדי הפלא מארה"ב מבית 'אידיש נחת' יחד עם מקהלת מלכות הגדולה בארץ בניצוחו של פנחס ביכלר.
קבלו את הסנונית הראשונה 'על מה להתפלל' – מילותיו הטהורות של כ"ק האדמו"ר מהר"י מבעלזא זי"ע, בלחנו של המלחין הדגול משה קאליש (שימני כחותם) מבעלזא.
עיבוד קולי: פנחס ביכלר. מקהלה: מלכות. סולנים: ילדי אידיש נחת. עיבוד מוזיקאלי: סוקי ברי. מיקס: חיים מוזס. מקהלת ילדים: אנשי עקשטיין – מונטריאול. הפקה: 'חביבין'.

יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

יצחק מאיר - שובה

לקראת היארצייט ה22 של ר' שלמה קרליבך, יצחק מאיר מאיר מבצע מחדש את "שובה" של הרבי המרקד, העיבוד המחודש שייך לאוהד דרשן.
את החורף הקרוב מקדיש מאיר לעבודה על אלבומו ה-10 במניין, לפרויקט החדש כבר ניתן השם: ״הזיץ של יצחק מאיר״ והנה סנונית נוספת מתוך אותו אלבום.

צמד ילד - אעופה (Remix - Dj Aviran Aharon)

גרסת רמיקס לחדש של צמד ילד - "אעופה", בעריכת Dj אבירן אהרון (בזמירות).

אבישי אשל - השם אחד (Dance Remix - Dj SinStar)

Dj SinStar ממשיך לפנק אותנו ביצירות והפעם משחרר גרסת דאנס ל"השם אחד" של אבישי אשל, בעריכתו המקצועית.

יום חמישי, 10 בנובמבר 2016

עמירן דביר - כי אל אשר תלכי אלך

אחר הצלחת הסינגלים האחרונים "הנר הפנימי" ו-"שועתי", מגיש האמן והיוצר עמירן דביר את הסינגל "כי אל אשר תלכי אלך". חידוש לשיר "רות" שביצע עמירן לראשונה באלבומו: "בי הפי" לפני כ-15 שנה.

יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

עמיר בניון - מילה ברוח

עמיר בניון, מהיוצרים והזמרים המוערכים והטובים בישראל, מוציא את “מילה ברוח” הסינגל השני ושיר הנושא מתוך אלבומו החדש שייצא בחורף. ‘השגחה פרטית’- הסינגל הראשון, קיבל ביקורות נהדרות ונלהבות מהקהל והתקשורת כאחד, והיה יריית פתיחה לאלבום ייחודי ועוצמתי של עמיר בניון.
“מילה ברוח”- אותו כתב והלחין עמיר בניון, משלב בתוכו סגנונות מוסיקליים של מזרח ומערב, מקצבים אלקטרונים עטופים בצללי עוּד ויחד עם קולו הייחודי של בניון יוצרים שיר עוצמתי ומיוחד.

יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

אליה והב - אשת חיל שלי

אליה והב, מי שקטף את המקום הראשון בתכנית הריאליטי המצליחה "הפייטן של המדינה" ב"ערוץ 20". בן לעדה התימנית, יליד ראש-העין, אשר החל את דרכו כפייטן כבר מגיל צעיר, בבתי הכנסת בעיר הבירה ירושלים, ובכלל.
הסינגל החדש מאלבום הבכורה המצופה "אשת חיל שלי", הינו פרי שיתוף פעולה של והב עם המוסיקאי והיוצר שי ראובני [שחתום על שלל להיטים והפקות של כוכבי הזמר] אשר מביא לידי ביטוי את יכולת ההגשה הייחודית והמרגשת של והב.

חנן וייל - איני מבין דבר

גן החצוצרה, חנן וייל בסינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלו בהפקתם של צמד המוזיקאים החב"די הווירטואוזי אור צור ונדב בכר שגייסו את מיטב הנגנים לפרויקט המסקרן.

Dj ערן אברג'ל - בדרך לאומן 2

לאחר ההצלחה הגדולה של "בדרך לאומן" שיצא ערב ראש השנה,
האומן והיוצר Dj ערן אברג'ל מגיש בלעדי לגולשי 'עולם הרמיקסים והסינגלים היהודיים' את הסט החדש - "בדרך לאומן 2".
וגם הפעם בטוח שתתאהבו ולא תפסיקו לרקוד.

יום שני, 7 בנובמבר 2016

יוסף עבאדי - אבי שבשמיים

יוסף עבאדי [18] פותח את עונת החורף עם בלדת רוק חורפית שקטה ומרגשת – "אבי שבשמיים".
על העיבוד וההפקה המוסיקלית אחראי המעבד והמפיק המוסיקלי רמי רבא.

Six13 - That Shabbos Feeling

חלק מ"פרויקט השבת" מוציאה להקת האקאפלה המצליחה "Six13" מארה"ב, פארודיה חדשה "That Shabbos Feeling", המבוססת על שיר של ג'סטין טימברלייק. על העיבוד הווקאלי, מייק בוקסר.

יום ראשון, 6 בנובמבר 2016

משה קליין - דבר נאה ומתקבל

תקופה קצרה אחרי שכבש את לבבות המאזינים בתוכנית הריאלטי "הקול הבא", לצד הופעותיו הרבות בבמות המרכזיות ברחבי הארץ.
הזמר משה קליין (22) משיק את סינגל הבכורה "דבר נאה ומתקבל".
"דבר נאה ומתקבל" הינו להיט חתונות קצבי, אנרגטי וסוחף, שמביא עימו אווירה חדשה לרחבות הריקודים.
את השיר הלחין אלי קליין כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראים הצמד אלי קליין & איצי ברי.

בערי וועבר - דידן נצח

אחרי שישה אלבומים מוצלחים ושירים שהפכו ללהיטים ונחלת הכלל, החליט הזמר בערי וועבר לכתוב את סיפור חייו, ולא בספר אלא באלבום מוסיקלי משובח "אגודה אחת" שמו.
קבלו את הרצועה שפותחת את האלבום 'דידן נצח', אותה הלחין BERI ועיבד מונה רוזנבלום.

יום שבת, 5 בנובמבר 2016

טנור הפקות - ביקשתי

אם האזנתם לאיזשהו צליל מוסיקה יהודית בעשרים השנים האחרונות, קרוב לוודאי ששמעתם את צליל קולו הערב של 'מוטי רוטלר'. אין כמעט אלבום שלא כולל את הזמר והיוצר המופלא הזה כמכחול ווקאלי ענוג הצובע ותומך בכל גדולי הזמר החסידי.
לכבוד יום הולדתו הארבעים, התאגדו יחדיו חבריו הקרובים של מוטי, בכדי להקליט את אחד מלחניו המיוחדים והנוגעים בלב כל אדם. מדובר בבלדת הרגש - 'ביקשתי'. יצירה מוסיקלית מופלאה, המשלבת משחקי סולמות, מנעדים ווקאליים נרחבים, ובעיקר... הרבה מוטי.

יום שישי, 4 בנובמבר 2016

יצחק מאיר - ידיד נפש

יצחק מאיר בשיר חדש: ״ידיד נפש אב הרחמן משוך עבדיך אל רצונך״ את החורף הקרוב מקדיש מאיר לעבודה על אלבומו ה10 במניין - "הזיץ של יצחק מאיר".

מקהלת מלכות וישראל אדלר - א שבת אין סאדיגורה

מאות חסידים ואנשי מעשה מכל העולם ישתתפו הערב במעמד ההיסטורי של חנוכת הבית לקלויז (בית המדרש) הנודע של הרה"ק רבי ישראל מרוזי'ן זי"ע בסאדיגורה שבאוקראינה, שיום ההילולא שלו יחול הערב – ג' חשוון.
לקראת המסע ההיסטורי, במהלכו ישבתו המוני החסידים בעיירה סאדיגורה, הופק סינגל מיוחד המספר את סיפורה של השבת העילאית בעיר התהילה שהייתה לאבן שואבת לתורה ולחסידות.
על הביצוע – ישראל אדלר ומקהלת מלכות. עיבוד קולי: פנחס ביכלר. לחן ועיבוד: אברהם פישהוף.

יום חמישי, 3 בנובמבר 2016

אריאל זינו - אור האמת

מגיל צעיר למד אריאל זינו את תורת המקאמים אצל טובי הפייטנים בארץ ובעולם והפך לחזן הקבוע בבית הכנסת בעיר נתיבות.
אריאל, בחור ישיבה (20) לאחר הופעות וטברנות רבות בהן הופיע, משחרר כעת שיר בכורה קצבי ומושקע "אור האמת" אותו כתב מיכאל קריספין והלחין אסף משיח.
על המיקס והמאסטרינג הופקד עמוס כהן ועיבד שלומי יפרח.

אליקם בוטה - ערב משגע (Remix - Dj Aviran Aharon)

הזמר והDj אבירן אהרון משחרר לכם בבלעדיות גולשי 'עולם הרמקיסים והסינגלים היהודיים' גרסת רמיקס ל"ערב משגע" של אליקם בוטה, בעריכתו המקצועית.
הורדה דרך f2h
הורדה דרך שרת כשר

יום שלישי, 1 בנובמבר 2016

קובי וינר - עמלים בתורה

כבר שלוש-עשרה שנים שהוא מרקיד בחורי ישיבות כמעט מדי ערב, שר ומנגן בחן ישיבתי ייחודי, אבל ההחלטה להקליט סינגל נפלה רק עתה.
את הלחן המיוחד חיבר אברימי שפירא, את העיבוד בחר קובי וינר להפקיד בידיו של המוסיקאי מנחם ספרא מ”אטמוספר מיוזיק”, האחראי בין היתר ליצירות חסידיות רבות ועבד לצידם של אמנים מהשורה הראשונה.